دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
فرماندار ساری:
فرماندار ساری گفت: برای نخستین‎بار در ذیل کمیته اطلاع‎رسانی رصد فضاهای مجازی آمده است و مطالب له یا علیه کاندیداهای احتمالی شورای شهر یا ریاست جمهوری رصد می‎شود و اگر تخلفی صورت بگیرد با آن برخورد می‎شود.

فعالیت‎های انتخاباتی در فضاهای مجازی رصد و با متخلفان برخورد می‎شود

احمد حسین‎زادگان امشب در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‎المللی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد غرفه‌ها و تعداد ناشرین و به لحاظ تنوع بهتر از سال قبل بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه بین‌الملل امسال نسبت به سال گذشته ناشرین بیشتری شرکت کردند و سعی کردیم در ستاد برگزاری نمایشگاه دو اتفاق خوب بیفتد؛ در نمایشگاه سال گذشته یکسری اعتراضاتی داشتیم و از طرفی نیز حضور مردم به لحاظ تعداد بازدید کنندگان و به لحاظ خرید قابل قبول آنها نبود، اما امسال در مجموع فضای شاد و بهتری در نظر گرفته شد.

فرماندار ساری بیان کرد: سعی کردیم تا سقف کمکهای یارانه‎ای برای خرید کتاب را بیشتر کنیم و از مدارس نیز حضور بیشتر و مؤثرتری را در نمایشگاه داشته باشند.

حسین‎زادگان ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که نمایشگاه کتاب از تهران خارج و در سایر استانها نیز برگزار شود و این اتفاق خوب در مازندران صورت گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‎الله 22 بهمن اظهار داشت: خوشبختانه با مردم آگاه، باهوش و فهیم سر و کار داریم که اگر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اگر توانسته است مشکلات را در حوزه‌های مختلف پشت سر بگذارد، چیزی جز همراهی و اعتماد و اعتقاد و حمایت از ارزش‌ها و باورهای این انقلاب و نظام بوده است.

فرماندار ساری گفت: مردم در بزنگاه‎ها حضور مؤثری داشتند و پس از 38 سال هنوز مردم بصورت میلیونی در راهپیمایی شرکت می‌کنند، اگرچه شاید اعتراضات و نقدهای زیادی داشته باشند اما هیچگاه به اصل نظام وانقلاب و حاکمیت کشور تردید نکردند و این از هوشمندی مردم است که به تناسب مقتضیات زمان وارد صحنه می‎شوند.

حسین‎زادگان با اشاره به تهدیدات و واکنشهای رئیس جمهور جدید آمریکا بیان کرد: پیام حضور مردم می‎تواند درس خوبی برای مسئولین و گروه‎ها و احزاب مختلف کشور باشد، امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی داریم و مسئولین و مردم 22 بهمن امسال را نماد وحدت و همبستگی و در کنار هم بودن تبدیل می‌کنند.

نماینده عالی دولت در ساری در پایان درباره انتخابات پیش رو گفت: ستاد انتخاباتی این شهرستان تشکیل شده است و برای نخستین‎بار در ذیل کمیته اطلاع‎رسانی رصد فضاهای مجازی آمده است و مطالب له یا علیه کاندیداهای احتمالی شورای شهر و ریاست جمهوری بعداً نسبت به کاندیداهای منتخب حتماً رصد می‎شود و اگر تخلفی صورت بگیرد با آن برخورد می‎شود.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار