دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
در یازدهمین روز از دهه فجر
در یازدهمین روز از دهه فجر 95، یک پروژه عمرانی در بهشهر افتتاح و چهار پروژه نیز کلنگ‎زنی شد.
5 پروژه در بهشهر افتتاح یا کلنگ‎زنی شد + تصاویر

به گزارش آوای خزر از بهشهر، روز پنجشنبه و در یازدهمین روز از دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و کلنگزنی چند پروژه در شهرستان بهشهر بودیم که با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و هیأت همراه ایشان رقم خورد.

در آئین افتتاحیهای که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، سید خالق سجادی فرماندار بهشهر در سخنانی ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک ایامالله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: 25 طرح به ارزش 25 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا آغاز بکار میشود و این روند همچنان در طول سال ادامه داشته و فعالیتهای عمرانی متوقف نمیشود.

سید خالق سجادی اظهار داشت: پروژههای بهداشتی، آبرسانی به مناطق محروم، روشنایی کمربندی، افتتاح خانههای محروم و افتتاح ترمینال مسافربری از جمله فعالیتهای مهمی بود که در دهه فجر به نتیجه رسید.

امضای تفاهمنامه همکاری بین شهرداری بهشهر و ادارهکل منابع طبیعی مازندران – ساری با حضور استاندار مازندران و هیأت همراه ایشان انجام شد.

براساس این تفاهمنامه 17 هکتار از اراضی منابع طبیعی در ضلع جنوبی پارک ملت معروف به سالارتپه برای اهداف گردشگری در اختیار شهرداری بهشهر قرار گرفت.

کلنگ آغاز بکار فعالیتهای عامالمنفعه شهرداری بهشهر در این اراضی نیز با حضور مسئولان به زمین زده شد.

استاندار مازندران و هیأت همراه ایشان در برنامه بعدی سری به منطقه «پیلم کوتی» یا شهرک امام بهشهر زدند، پروژه آسفالت 600 متر از راه ورودی ضلع شمالی دانشگاه علم و فناوری مازندران که در فاز دوم شهرک امام قرار دارد نیز کلنگ‏زنی شد.

کلنگزنی مسجد دانشگاه علم و فناوری مازندران نیز انجام شد، طبق تفاهمنامه دانشگاه علم و فناوری و هیأت امنای شهرک امام، مقرر شد که مسجد دانشگاه برای استفاده ساکنان شهرک امام نیز مورد استفاده قرار بگیرد و از طرفی دیگر، جاده دسترسی به دانشگاه از ضلع جنوبی که از شهرک میگذرد با هزینه راه و شهرسازی ساخته شود.

پروژه آسفالت ورودی شهرک امام در فاز یک به طول 8 هزار و 800 متر با حضور مسئولان افتتاح شد.

کلنگ‌زنی پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهرک امام بهشهر نیز از دیگر برنامههای دهه فجر در مازندران است، این شبکه به طول 2 هزار و 560 متر است و یکهزار خانوار را زیر پوشش قرار میدهد و اعتبار پیشبینی شده برای این پروژه، یک میلیارد و 225 مییلون تومان است.

به گزارش آوای خزر، از مجموع 870 واحد مسکن مهر در منطقه پیلم کوتی بهشهر، 620 واحد آن تکمیل شده و 400 خانوار خانههای خود را تحویل گرفته‌اند.

این مجموعه در حال حاضر بدون سیستم فاضلاب، مدرسه، مسجد، واحد تجاری، پایگاه بسیج و مرکز درمانی است که اهالی آن خواستار دریافت امکانات مربوطه شده و نامهای در این خصوص از سوی هیأت امنای شهرک امام نیز تقدیم استاندار مازندران شده است.



انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها