دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه:
نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه با اشاره به نرخ 18 درصدی بیکاری در شرق مازندران گفت: این نرخ در شهری مانند آمل 9 درصد است لذا تأکید داریم که توسعه در مازندران باید متوازن باشد تا همه مردم مازندران بتوانند از خدمات دولت عادلانه بهره بگیرند.
نرخ بیکاری در شرق مازندران 18 درصد است/ توسعه باید متوازن باشد


به گزارش آوای خزر از نکا، علی محمد شاعری روز پنج‎شنبه در افتتاحیه آزمایشگاه پلاسما نکا در پژوهشسرای دانش‎آموزی این شهرستان اظهار داشت: توسعه پایدار بر دانش استوار است و به همین دلیل می‎بینیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر نهضت نرم‎افزاری تأکید دارند.
وی افزود: وقتی مجهز به سلاح دانش باشیم می‎توانیم به یاوه‎گویی‎های دشمنان پاسخ بدهیم؛ اکنون که با انتخاب ترامپ به‎عنوان رئیس جمهور آمریکا، یاوه‎گویی‎های دولتمردان این کشور علیه کشورهای اسلامی و بویژه ایران بیشتر شده است، باید پاسخ کوبنده‎ای به آنها بدهیم و جدا از اینکه با شور و شعور در مراسمات 13 آبان، روز قدس و 22 بهمن پاسخ او را می‎دهیم با ارتقای علم و دانش نیز پاسخ محکمتری به آمریکا خواهیم داد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: هدف آمریکا مهار ایران است اما او خوب می‎داند که معادلات منطقه‎ای بدون حضور ایران معنایی ندارد، استراتژی ایران نیز کاملاً مشخص است و ما سر جنگ با هیچ کشوری نداریم بلکه پیوسته و به صلح و امنیت جهانی و جهانی عاری از خشونت می‎اندیشیم.

نرخ بیکاری در شرق مازندران 18 درصد است/ توسعه باید متوازن باشد


شاعری با اشاره به خدماتی که در دوران مسئولیت او در سطح ملی و استانی و حوزه انتخابیه او صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که با کار جهادی بتوانیم مشکلات و موانع را از پیش رو برداریم و به مردم خدمت کنیم.
وی بیان کرد: حدود 100 کیلومتر آسفالت راههای شرق مازندران را آغاز کردیم که 50 کیلومتر آن در دهه فجر افتتاح شده است، بحث منطقه آزاد را علیغم کارشکنی‎هایی که وجود داشت به نقطه خوبی رسانده و تمام کرده بودیم، اکنون نیز همین کارشکنی‎ها وجود دارد اما همچنان تا به سرانجام رساندن آن پیگیر هستیم زیرا مطالبه به‎حق مردم است.
عضو خانه ملت گفت: مقابل انتقال آب دریای خزر به سمنان با ارائه مستندات و دلایل زیست‏محیطی ایستادیم، در بحث محصولات تراریخته نیز وارد شدیم و مشکلات و تبعات آن را بررسی و ارائه و ورود آن را حذف کردیم.
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در شرق مازندران 18 درصد است در حالیکه این میزان در آمل تنها 9 درصد است، گفت: توسعه باید عادلانه و متوازن باشد تا همه مردم مازندران از خدمات دولت سهم ببرند، استاندار مازندران نیز به این اصل مهم توجه دارند و امیدواریم شرایط بهتری در این استان و شرق مازندران ایجاد شود.
شاعری در پایان گفت: 107 پروژه با اعتبار 175 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی در شرق مازندران افتتاح یا آغاز بکار شده است.
انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار