دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
فرمانده نیروی انتظامی مازندران:
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: میتواند در ابعاد مختلف حداقل در حوزه کاری پلیس به اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم و تکمیل کننده عملیات پلیسی باشد تا با این ظرفیت در توسعه امنیت بهره ببریم.
رسانه می‌تواند تکمیل کننده عملیات پلیسی باشد

سردار محمود میرفیضی در حاشیه دومین نمایشگاه مطبوعات مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر در گفتگو با خبرنگار این رسانه در ساری اظهار داشت: امروز توفیق یار بود که به اتفاق همکارانم در معاونت اجتماعی و فرماندهی شهرستان ساری بازدیدی از نمایشگاه داشته باشیم، ظرفیت‌های خوبی در حوزه نوشتاری و فضای مجازی داریم که میتواند در ابعاد مختلف حداقل در حوزه کاری پلیس به اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم کمک کند و تکمیل کننده عملیات پلیسی باشد تا با این ظرفیت در توسعه امنیت بهره ببریم.

وی افزود: آن چیزی که برای پلیس و مسئولان مهم است، بحث رضایتمندی مردم است که به مطالبه‌گری مردم پاسخ داده شود، سعی کردیم در عین اینکه خدمات خود را استمرار می‌دهیم، نقش بیشتری را به مردم برای تولید امنیت بدهیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی دقیقی داشته باشند زیرا لایه‌های جامعه را بیشتر در نظر دارند و معتقدیم که رسانه قوه چهارم است.

سردار میرفیضی ادامه داد: ظرفیت پلیس در حوزه‌های مختلف خیلی بالاست و این منوط به تعامل و پشتیبانی‌هایی است که از سوی مسئولان سیاسی و مسئولان حوزه امنیت ایجاد می‌شود.

وی در پایان درباره یکی از آخرین عملیات پلیس مازندران که در برخورد با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت اتفاق افتاد، اظهار داشت: اخیراً اجرای «طرح ظفر 3» در قائمشهر را برای نقاط آلوده انجام دادیم که 370 قاچاقچی و اراذل و اوباش دستگیر و انواع تجهیزات و ادوات از آنها به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان کشف شد.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار