دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
از سوی رئیس ستاد انتخابات مازندارن اعلام شد
رئیس ستاد انتخابات مازندران تعداد اعضای اصلی و علی‎البدل شهرها و روستاهای مازندران را براساس مواد قانونی 4 و 7 شوراهای اسلامی اعلام کرد.
جزئیات تعداد اعضای اصلی و علی‎البدل شهرها و روستاهای مازندران براساس مواد 4 و 7 قانون شوراها

به گزارش آوای خزر از ساری، علیرضا یونسی رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان مازندران و در حاشیه افتتاح این ستاد، اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو از 30 اسفندماه 95 تا 6 فروردین کار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها را انجام میدهیم.
وی افزود: بیش از 50 هزار نفر در انتخابات همزمان شوراها و ریاست جمهوری استان مازندران دخیل بوده و 13 هزار نفر نیز کار حفاظت از صندوقها را عهده‎دار هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران بیان کرد: این انتخابات در یک‎هزار و 510 حوزه روستایی و 58 حوزه شهری و در 4 هزار و 100 شعبه اخذ رأی در مازندران برگزار خواهد شد.
یونسی رستمی بیان کرد: براساس ماده 6 قانون شوراهای اسلامی، در روستاهای تا 1500 نفر جمعیت 3 نفر عضو اصلی و دو نفر علی‎البدل داریم، در روستاهای بالای این رقم نیز پنج نفر اصلی و سه نفر علی‎البدل باید انتخاب شوند.
این مسئول ادامه داد: براساس ماده 7 قانون شوراهای اسلامی، در شهرهای یک تا 50 هزار جمعیت، 5 نفر اصلی و سه نفر علی البدل، در شهرهای بیش از 50 تا 200 هزار نفر، اعضای اصلی 7 و علی البدال 5 نفر هستند، در شهرهای بیش از 200 تا 500 نفر نیز 9 نفر عضو اصلی و 5 نفر علی البدل هستند.
وی ادامه داد: در شهرهای بالای 500 هزار تا یک میلیون جمعیت 11 نفر اصلی و 7 نفر نیز علی البدل هستند، در شهرهای بیش از یک میلیون تا دو میلیون نفر نیز  13 نفر عضو اصلی و 8 نفر علی البدل هستند، همچنین در شهرهای بالای دو میلیون نفر، 15 نفر عضو اصلی و 10 نفر علی البدل هستند.
یونسی رستمی اظهار داشت: در تهران نیز 21 نفر عضو اصلی و 11 نفر عضو علی‎البدل هستند.
وی در ادامه به مواد 26 قانون شوراها در ارتباط با شرایط انتخاب شوندگان ازجمله تابعیت جمهوری اسلامی، داشتن حداقل 25 سال سن، دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای شورای روستاهای تا 200 خانوار و داشتن مدرک دیپلم برای شورای روستاهای بالای 200 خانوار اعلام کرد.
رئیس ستاد انتخابات مازندران بیان کرد: براساس همین ماده قانونی، داشتن مدرک فوق دیپلم یا معادل برای شورای شهرهای تا 20 هزار جمعیت  و داشتن مدرک لیسانس و بالاتر یا معادل آن برای شورای شهرهای بالای 20 هزار جمعیت الزامی است.
این مسئول گفت: کسانی که در دوره‌های قبل یک دوره کامل عضو  
شورا بوده‌اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند؛ از شرط مدرک معاف هستند.
وی در پایان اظهار داشت: در استان مازندران تعداد شورای 3 نفره روستایی 2 هزار و 206 روستا است، تعداد شوراهای 5 نفره روستایی نیز 160 مورد است، همچنین شورای 5 نفره شهری شامل 42 شهر، شورای 7 نفره شامل 8 شهر، شورای 9 نفره شامل 4 شهر، شورای 13 نفره شامل 3 شهر و شورای 11 نفره شامل یک شهر است.

جزئیات تعداد اعضای اصلی و علی‎البدل شهرها و روستاهای مازندران براساس مواد 4 و 7 قانون شوراها

جزئیات تعداد اعضای اصلی و علی‎البدل شهرها و روستاهای مازندران براساس مواد 4 و 7 قانون شوراها

انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار