دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
تیم شهرداری ساری با اقتدار قهرمان بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر شد.
به گزارش آوای خزر از ساری، بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر که با حضور 22 تیم داخلی و خارجی برگزار شده بود، دقایقی پیش پس از دو روز رقابت در بخش آقایان، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابتها تیم شهرداری ساری با 84 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های can ایران و A افغانستان به ترتیب با 41 و 23 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم‌های ارمنستان، پلیس عراق و A پاکستان نیز به ترتیب با 22، 20 و 19 امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا ششم ایستادند.

نتایج انفرادی بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر در بخش آقایان به این شرح است:

این دوره از رقابت‌ها در 8 وزن جهانی 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ كيلوگرم و به مدت دو روز برگزار می‌شود که امروز (دوشنبه) و در دومین و آخرین روز از این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 58-، 63-، 68-، 80- و 87 - کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند و درنهایت تیم‌ شهرداری ساری از ایران 3 مدال طلا و لوازم خانگی کن از ایران و ارمنستان یک مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند.

وزن 58- کیلوگرم محمد کاظمی از ایران – شهرداری ساری صاحب گردن آویز طلا شد، محمد المحروقی از عمان به مدال نقره رسید و روان حسینو از آذربایجان و عبدل وهاب از افغانستان – کابل بر سکوی سوم ایستادند.

وزن 63- کیلوگرم سروش احمدی از ایران – شهرداری ساری قهرمان شد، امیر حسین محمدخانلو از ایران – تیم لوازم خانگی کن از بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و احمدعلی بخشی از افغانستان الف و عمران علی از هندوستان سوم شدند.

وزن 68- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی از ایران - تیم شهرداری ساری عنوان قهرمانی را بدست آورد، کنستانتین چمالدیس از یونان نایب قهرمان شد و امیرمحمد بخشی از ایران - تیم لوازم خانگی کن و از سارگی وادازاریان از ارمنستان به مدال برنز رسیدند.

وزن 80- کیلوگرم بهزاد ایلخانی از ایران – لوازم خانگی کن طلایی شد، امیرحسین امیدی از ایرانشهرداری ساری بر سکوی دوم قرار گرفت و محمد مرتضایی از ایران - تیم لوازم خانگی کن و گرچکین بوگدان از روسیه سوم شدند.

همچنین در وزن 87- کیلوگرم آرسن گریگوریان از ارمنستان قهرمان شد، روسلان ترخو از روسیه مدال نقره کسب کرد و مصطفی قرلاق از افغانستان - کابل و ویسام دهیر حبیب از عراق – پلیس از مدال برنز و عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

اين دوره از مسابقات G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در رنكينگ المپيك تعلق گرفت به نفرات نخست، نایب قهرمان و سوم و سوم مشترک به‌ترتیب 500، 300 و 100 و 100 دلار جایزه نقدی دریافت کردند..

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار