دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
نامزد پنجمین دوره شورای شهر ساری:
نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه به توسعه شهرم معتقد هستم، گفت: شورا جای افراد آزموده و کارآمد است، در برابر مخالفان توسعه شهرم مانند سد می‌ایستم.
در برابر مخالفان توسعه شهرم مانند سد می‌ایستم/ شورا جای افراد آزموده و کارآمد است

به گزارش خبرنگار آوای خزر از ساری، حسین بارانی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه، درباره چرایی ورود خود برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری، اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشدی که در زمینه توسعه شهر ساری برداشته شد اعتقادم این است که پروسه فعالیت های شهردار ساری باید ادامه پیدا کند زیرا ساری همه مولفه های لازم برای اینکه به مرکز گردشگری تبدیل شود را، دارا است.

وی افزود: صاحبنظران علم گردشگری و توریسم معتقدند اگر شهری دارای تنها یکی از مولفه ها همچون رودخانه، کوه، جنگل، دریا و... را دارا باشد می تواند به عروس و مرکز گردشگری آن کشور تبدیل شود این در حالی است که ما در ساری همه این موهبت ها را باهم و یکجا داریم.

نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی ساری با بیان اینکه لازمه تحقق اهداف گردشگری در ساری، در هم افزایی و تعامل میان فرماندار، نمایندگان، نماینده ولی فقیه در استان با شهردار است، اظهار داشت: شورای شهر جای تجربه‌اندوزی نیست، اینکه جوان تحصیلکرده بیاید شورای شهر و تجربه کسب کند! شورا جایگاه افراد آزمون پس داده است، افراد کارآمد و اهل عملی که قبلا در جایگاه های دیگر منافع خود را به منافع مردم ترجیح ندادند.

بارانی با طرح این پرسش که مگر در شورای شهر چه خبر است که افراد برای تصاحب صندلی های آن میلیاردی هزینه می کنند، تصریح کرد: یک عضو شورای شهر در مدت 4 سال تمامی پولی که می تواند دریافت کند 48 میلیون تومان است که با مزایا و حق امضاء 100 میلیون تومان می شود !

وی ادامه داد: چگونه است که اشخاصی برای رسیدن به 100 میلیون تومان، میلیاردها تومان هزینه های نامتعارف می کنند؟ می خواهند با پول های کثیف و شام دهی های آنچنان یکی از صندلی های شورا را تصاحب کنند پس یقینا برنامه دارند تا چند برابر هزینه هایی که کردند را از طریق رانت و راه های دیگر از مردم بگیرند.

این فعال رسانه ای و نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ساری، ابراز کرد: هیچ وقت در زندگی سکوت نکردم و دوست دارم شورای مردم شهرم باشم تاکنون حدود 70 جلسه با مردم محلات مختلف ساری ، کوچه و بازار و مردمی که طعم فقر و محرومیت را چشیدند برگزار کردم نه جلسه با کارخانه دار و افراد پولدار!

بارانی، افزود: یکی از اهدافم برای ورود به شورای پنجم، ارائه خدمات یکسان به تمام نقاط مختلف شهر است؛ اگر امروز آسفالت محلاتی همچون فدک و پیروزی در مدت 6 ماه گذشته یا سه سال گذشته چندین مرتبه روکش شده است این اتفاق باید در محلاتی همچون خوی آباد ساری، کوی اصحاب و شریف آباد و .. که محلات بسیار بزرگی هستند هم بیفتد.

وی از روند جذب نیرو در بدنه شهرداری ساری انتقاد کرد و گفت: امروز در همین ساری فارغ اتحصیلان کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر به واسطه اینکه کسی را ندارند دربازار سبزی فروشی می کنند! به نظر من نحوه به کارگیری نیروی انسانی در شهرداری با زد و بندهایی صورت می گیرد که با این قضیه شدیدا مخالفم.

کاندیدای شورای شهر ساری افزود: دانشجوی دکتری این شهر که نمونه کشوری است و بارها او را برای اشتغال به شهرداری معرفی کردم اکنون به علت بیکاری خانه نشین شده است.

وی با بیان این مطلب که مبارزه بدون ملاحظه با فساد اداری را معتقد هستم، گفت: باید به جوانان اعتماد کرد و در کارهای اجرایی آنان را در مسند نشاند زیرا هرجا به جوانان اعتماد شد جواب داده است.

نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری، گفت: شهردارهای زیادی در ساری دیدم البته همه زحمت کشیدند اما توان آنها در همان قدر بود ولی خدمات عبوری مشهود تر و بیشتر بوده است و این همان نتیجه اعتماد به جوانان است در عین حال در برنامه های خود نگاه کلی ام به جوانان است.

بارانی درباره برنامه های خود برای زنان شهر، گفت: نقش بانوان در همه صحنه ها پررنگ است ولی موقع دادن خدمات کمتر دیده می شوند که باید این نگاه تغییر کند البته در ظرفیت هایی همچون سرای تداوم وپارک ملل فعالیت فرهنگی و اقتصادی دختران و زنان مشهود است.

وی افزود: معتقد به توجه به ورزش محلات هستم چون محلات ساری بزرگ و ظرفیت های زیادی دارد .

این کاندیدای شورای شهر ساری گفت: علت وجود مشکلات کنونی، ضعف این دوره و نبود طرح و برنامه نیست؛ نبود افراد مدیر نیست؛ ضعف ما نبود افراد دلسوز ، کارآزموده و سالم است .

وی ادامه داد: بنده برای کار به شورای شهر می آیم نه پول؛ اگر مردم ما بد انتخاب کنند نتیجه آن سیاست مداران فاسد می شود و اگر بد رای دهند نتیجه آن شورای بد خواهد شد لذا باید افراد امتحان پس داده را انتخاب کنیم و اگر فردا آقای عبوری پست بالاتری گرفت شورا شورای کارآمدی باشد تا با انتخاب شهرداری کارآمد روند خدمات دهی عبوری را ادامه دهد.

بارانی در پایان گفت: با آمدن عبوری سطح مطالبات شهروندان ما بالاتر رفته است؛ بنده در برابر کسانی که مانع توسعه ساری باشند مانند سد می ایستم . کسانی که پشت خدمات عبوری دنبال منافع شخصی باشند با آنها هم مخالفیم.

انتهای پیام/ 1003

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار