دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
تا انتخابات/
علیرضا(پرویز) صدیق با کد انتخاباتی 214 نامزد انتخاباتی شورای شهر بهشهر گفت: در صورت راهیابی به شورای شهر، در تمامی محلات بهشهر دفتر ارتباط مردمی راه‎اندازی می‎کنم، قانون‌مداری شعار اصلی ماست و سکوت پیشه ما نیست.
علیرضا صدیق (کد 214): دفتر ارتباط مردمی را در تمامی محلات بهشهر دایر می‌کنم/ فریادمان قانون‌مداری‌ست، «سکوت» پیشه‌ی من نیست

به گزارش آوای خزر، علیرضا(پرویز) صدیق (کد 214) یکی از کاندیداهای شورای شهر بهشهر است، ازجمله سوابق این نامزد انتخاباتی می‎توان به ریاست اتاق اصناف، عضو کمیسیون نظارت، عضو سابق هیئت حل اختلاف اداره کار تعاون و امور اجتماعی برای دو دوره متوالی و رئیس سه دوره متوالی اتحادیه الکتریکی و موبایل شهرستان بهشهر اشاره کرد. او در حال حاضر نیز وکیل دادگستری است.

آقای صدیق از آمدن به شورای شهر اهداف زیادی را دنبال می‎کند و شاید بتوان خواسته‎ها و نگرش او را در متن زیر بیشتر مورد بررسی و قضاوت قرار داد:

خواب در چشم عده‌ای نیست، مافیای ساخت و سازها در نگرانی به سر می برند، مدام از طرف آنها تهدید می شوم ولیکن بنده بیدی نیستم که این بادها در من اثری داشته باشد.

چپاولگران موقوفات، سازندگان بدون پروانه، پاساژ سازها و سازندگان مسکن مهر غیرفنی بدانند چنانچه وارد شورا شوم آنها باید شب و روز بیدار باشند و برای  کارهای گذشته خود چاره ای بی اندیشند.

کسانی که به حقوق دست‌فروشان احترام نمی گذارند؛ از شرق و غرب بهشهر دست فروشان غیربومی عرصه را بر دست فروشان بومی تنگ کردند.

افزایش بی رویه تاکسی در شهر، آسایش و آرامش مردم را از بین برده و گره ترافیکی را افزون کرده است و همچنین به علت ازدیاد تاکسی اعم از تاکسی تلفنی، شهری و بی سیم سطح درآمد تاکسی ها کاهش یافته و امنیت شغلی آنها را به خطر انداخته است.

در این شهر اعضای شورا هیچکدام مشاور نداشته و در شرایطی که به وضعیت علمی آنها هر کدام می بایست از چندین مشاور پویا و خوش فکر بهره مند می شدند.

برای بانوان هیچ تمهید و فکری نشده است مثل اینکه آنها از شهروندان این شهر نیستند و در ضمن

برای نام آوران عرصه هنر و ورزش هیچ گونه تشویق و تعریفی صورت نمی گیرد.
با کمال تاسف باید به عرض برسانم برای ورود جناب "بهنام احسانپور" به بهشهر هیچ مراسمی تدارک ندیده نشده و این قابل تأمل است.

شورا یک نقش پارلمانی داشته و می تواند در تمامی امور شهری اعم از هنری، ورزشی، ساخت و ساز، رفاهی و ... ورود پیدا کند.
علیرضا صدیق (کد 214): دفتر ارتباط مردمی را در تمامی محلات بهشهر دایر می‌کنم/ فریادمان قانون‌مداری‌ست، «سکوت» پیشه‌ی من نیست

** شورا می بایست برای تمام امور تمهیداتی داشته باشد، بنده در تمام محلات دفتر ارتباط مردمی دایر میکنم که در وقت معین، حداکثر ماهانه مردم ارتباط خود را برای رفع مشکلاتشان با دفتر محکم کنند.

** نظر بنده این است که جلسات شورا می بایست علنی بوده و توسط مانیتور به سمع و نظر مردم می رسید.

** همانطوری که در این روزها کاندیدا می توانند حداقل با  200 نفر ارتباط برقرار کنند پس رسیدگی به امور محلات در طول ماه کار بسیار ساده ای است و دیدار مردمی در هر محله می تواند اتفاق بیفتد.

** امیدوارم با حضور و پیگیری بنده شاهد از بین رفتن مکان هایی مثل پیرحلب که می بایست زمین بازی مدرسه شمالی آن باشد تبدیل به مغازه نگردد و همچنان باتوجه به افزایش جمعیت در مرکز شهر به همان میزان مکان تفریحی ورزشی افزون گردد.

** هیچ اولویتی برای بنده بهتر از آسایش روحی و روانی مردم نیست.

** لازم به ذکر است بنده کاندیدای مستقل بوده و وابسته به هیچ گروه و جناحی نیستم فقط ولایتمداری سرلوحه زندگی من بوده و است و باز هم تاکید میکنم آرزویم خدمت به مردم است.

** بهترین کارنامه اینجانب، ملاحضه اوضاع اتاق اصناف و تحقیق از بازاریان می باشد و با تمام توانم در خدمت مردمان عزیز شهرم "بهشهر" خواهم بود.

** قانون مداری" شعار اصلی بنده است چرا که سکوت پیشه من نیست و این شعله خدمت هرگز خاموش نمی گردد.

** مدیریت شهری به طریق نوین، نیازسنجی از مردم، نظارت حداکثری بر عملکرد شهرداری، پیگیری شکایت مردمی و جلوگیری از تخلفات افراد سودجو، توسعه جاذبه های گردشگری و تاریخی، ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم، بکارگیری افراد متخصص، ارائه طرح و لوایح در تمامی زمینه های قابل استفاده در شهر، جلوگیری از حیف و میل شدن بیت المال و معرفی و اعلام تخلفات و جرایم به مراجع ذیصلاح از عمده برنامه های اینجانب می باشد.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار