دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
استاندار مازندران:
استاندارمازندران گفت: واحدهاي اولويت‌دار بويژه واحدهاي صادرات‌محور شناسايي و در مسير دريافت تسهيلات قرار بگيرند.
واحدهای اولویت‎دار و صادرات‌محور شناسایی شوند

به گزارش آوای خزر از ساری، ربيع فلاح جلودار صبح امروز در جلسه شوراي هماهنگي بانك هاي استان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری سیستم بانکی استان در بخش های مختلف طي سال گذشته با استانداری مازندران اظهار داشت: بانكها عامل محركه سرمايه‌گذاري و زمينه‌ساز تقويت توليد و اشتغال هستند، تعامل آنها با سایر دستگاهها موجبات تقويت توليد و اشتغال و رونق اقتصاي در استان را فراهم آورد.
 
وی افزود: سيستم بانكي در مازندران از جمله مؤثرترين جريانهاي اقتصادي این استان است و همه دستگاههاي اجرايي و نهادهاي زير مجموعه قوا در استان بايد در راستاي بالندگي اقتصادي استان هم‎افزايي نمايند و از حداكثر مزيتها و قابليتهاي اقتصادي استان در اين مسير بايد بهره گيري شود.

استاندار مازندران با تاكيد بر اين كه روند تسهيلات‌دهي بانكها تا ابلاغ بخشنامه‌هاي جديد استمرار يابد و به هيچ وجه متوقف نشود، گفت: نظارت بر نحوه هزينه كرد تسهيلات دريافتي از سوي واحدهاي توليدي، توسط بانكها و دستگاه‌هاي اجرايي مجدانه دنبال شود.

فلاح با اشاره به اينكه از ظرفيت صندوق توسعه ملي در جهت توسعه سرمايه‌گذاري بيش از پيش استفاده شود، تصريح كرد: واحدهاي اولويت‌دار بويژه واحدهاي صادرات‌محور شناسايي و در مسير دريافت تسهيلات قرار بگيرند.

وی همچنین بر بهره‌وري توليد و استفاده بهينه از تسهيلات در راستاي رونق توليد تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نيز در این جلسه گفت: 1108 واحد تولیدی تاکنون جمعا به میزان 490 میلیارد تومان از تسهیلات بسته رونق تولید بهره‌مند شدند.
حسن خیریانپور با اشاره به اینکه 104.26 درصد سهمیه مازندران از بسته رونق تولید در سال گذشته جذب و پرداخت شده است، افزود: در سال گذشته بالغ بر 4900 میلیارد تومان از محل توان تسهیلات‌دهی بانکها در قالبهای مختلف در سطح استان پرداخت شد.

وی در پایان با اعلام اینکه بیش از 1100 میلیارد تومان نيز در بخش مسکن از سوی بانک مسکن در سال 95 پرداخت شده است، تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش صنعت و معدن لحاظ شده است.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها