دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۸
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: به نقطه ای رسیدیم که باید به دو «دوگانه» در مجلس پاسخ بدهیم؛ یک دوگانه بین عملکرد مجلس و سهم فراکسیون امید که باید برای مردم اطلاع رسانی شود و دوم دوگانه بین لیست امید و فراکسیون امید است متاسفانه و این وضعیت پیچیده ای را در مجلس ایجاد کرد
ضرورت پاسخ شفاف به مردم درباره دوگانه‎های عملکرد مجلس و سهم فراکسیون امید و لیست امید و فراکسیون امید

به گزارش آوای خزر از ساری، علی نجفی پنجشنبه شب در همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: کمتر کسی فکر می‌کرد که در فرصت محدود باقی مانده تا انتخابات چنین شوری در مازندران که از استانهای هدف و خط قرمز محسوب میشد، اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه بلحاظ سطح مشارکت، مازندران رتبه دوم را در کشور به دست آورد، افزود: ما وکیل‎الدولة نیستیم ما وکیل‎الملة هستیم و نمایندگان فهیمی هستیم که در یک برهه تاریخی به یک انتخاب تاریخی رسیدیم و 150 نماینده مجلس پای حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری امضا کردند، من نیز همانند بسیاری دیگر از نمایندگان به این نتیجه رسیدیم که دیگر خاموشی در این مقطع حساس و تاریخی جایز نیست.

این نماینده مجلس گفت: 96 درصد جامعه ما هستیم و 4 درصد شما(رقبای اصلاحات) هستید که برای چندمین بار نتوانستید اعتماد مردم را جلب کنید. این توهین به شعور مردم است، رای حلال رای آحاد ملت است که در یک انتخابات کاملا دموکراتیک رئیس جمهور خود را برگزیدند.

نجفی گفت: امروز اصلاحات به عنوان یک سبک و یک روش بین المللی مطرح شده است، چه عده‌ای خوششان بیاید یا نیاید. مفتخریم که در این فرایند نقش مهمی را در مازندران ایفا کردیم.

وی با بیان اینکه وضعیت پیچیدهای را در مجلس مواجه هستیم و تجربیات زیادی را به ویژه در فراکسیون امید به دست آوردیم، تصریح کرد: به نقطه ای رسیدیم که باید به دو «دوگانه» در مجلس پاسخ بدهیم؛ یک دوگانه بین عملکرد مجلس و سهم فراکسیون امید که باید برای مردم اطلاع رسانی شود و دوم دوگانه بین لیست امید و فراکسیون امید است متاسفانه و این وضعیت پیچیده ای را در مجلس ایجاد کرد و من یکی از افرادی بودم که به کرات تاکید کردم که ما نباید با مردم تعارف داشته باشیم.

نماینده مردم بابل گفت: مردم فکر می کنند 150 نماینده لیست امید و اصلاح طلبی مانند شیر در حال حفظ تفکر اصلاح طلبی هستند اما اینطور نیست و نگران انتخابات 1400 هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: صبح امروز این موارد در مجلس پیگیری شد و به زودی تکلیف این دوگانهها روشن خواهد شود. امیدواریم مطالبات اصلاح طلبانه مردم که بهترین سبک و روش برای آینده ایران و انقلاب ایران خواهد بود، پاسخ داده شود.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار