دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
رييس شوراي اطلاع رساني استانداری مازندران:
رييس شوراي اطلاع رساني استان گفت: اقدام خوب مجلس در راي اعتماد بالا به وزراي دولت دوازدهم نماد وحدت و همكاري و همراهي مجلس با دولت است و اين اتفاق كه نشان از تعامل بالاي قوه مقننه و مجريه در نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد.
راي اعتماد بالا به وزراي دولت دوازدهم نماد وحدت و همكاري مجلس با دولت/خدمات شايسته دولت اطلاع رساني شود 
 
به گزارش آوای خزر، معاون استاندار و رييس شوراي اطلاع رساني استان، در جلسه شوراي اطلاع رساني استان ياد آور شد: پاسداشت هفته دولت، پاسداشت مجاهدات همه دست اندركاران نظام جمهوري اسلامي است و خدمات شايسته دولت به بهترين شكل به افكار عمومي عرضه شود تا اميد و اعتماد مردم افزايش يابد.
 رييس شوراي اطلاع رساني استان، گفت: پاسداشت هفته دولت، پاسداشت مجاهدات همه دست اندركاران نظام جمهوري اسلامي است.
عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه شوراي اطلاع رساني استان ضمن قدرداني از راي بالاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به وزيران پيشنهادي دكتر روحاني، عنوان كرد: اقدام خوب مجلس در راي اعتماد بالا به وزراي دولت دوازدهم نماد وحدت و همكاري و همراهي مجلس با دولت است و اين اتفاق كه نشان از تعامل بالاي قوه مقننه و مجريه در نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد، خاطر همه كساني را كه دل در گرو توسعه و اعتلاي كشور دارند شاد نمود.
يونسي افزود: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اين اقدام در راستاي تحكيم پايه هاي امنيت ملي و گسترش نظام مردمسالاري گام برداشتند و اين اتفاق، تجلي خود را در استان ها نشان خواهد داد.
معاون استاندار پاسداشت هفته دولت را پاسداشت مجاهدات همه دست اندركاران نظام توصيف كرد و ياد آور شد: تجليل از خدمات دولت در واقع قدرداني از تلاش همه مجاهدان گمنامي است كه براي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي از همه وجودشان مايه گذاشتند تا نظام پايدار بماند.
وي با تاكيد بر اين كه همه سازمان ها و نهادها، دستاوردها و خدمات شايسته دولت را به بهترين شكل به افكار عمومي عرضه كنند تا اميد و اعتماد مردم افزايش يابد ، بيان داشت: جشن روستاي پاك و فاقد طلاق، بدون بيكار و عاري از اعتياد در تمام شهرهاي استان برگزار شود.
يونسي بر تجليل از شهرداران و دهياران پر تلاش، كارآفرينان و خانواده هاي نمونه و بانك هايي كه در رونق توليد و اشتغال استان نقش موثر داشتند، تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت: با برگزاري همايشي باشكوه، دستاوردهاي دولت براي جوانان و بانوان تبيين شود.
رييس شوراي اطلاع رساني استان، بر اجراي برنامه يي زيست محيطي و تبيين سياست هاي دولت يازدهم در اين راستا تاكيد كرد و اظهار داشت: پروژه هاي بسياري در اين ايام در سراسر استان افتتاح مي شود كه لازم است مردم به بهترين نحو در جريان خدمات دولت در بخش هاي مختلف قرار گيرند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي سرافراز دولت، شهيدان رجايي و باهنر، افزود: ويژگي هاي شهداي هفته دولت براي نسل هاي جوان بدرستي تبيين شود.
در آغاز اين جلسه احمد مظفري، مدير كل روابط عمومي استانداري و دبير شوراي اطلاع رساني استان، گزارشي از اقدامات صورت گرفته و برنامه هاي پيش رو در هفته دولت در مازندران ارايه نمود و دستگاه هاي مسئول به ارايه گزارش از برنامه هاي دستگاه متبوع پرداختند.
انتهای پیام/1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار