دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
اختصاصی/ یوسف‌نژاد در پاسخ به آوای خزر:
نماینده ساری و میاندرود گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشته و بحث‌هایی که هم در مجمع نمایندگان شده و هم در وزارت کشور، تغییر استاندار مازندران محتمل و تقریباً 100 درصد است و مجمع نمایندگان مازندران نیز افرادی را معرفی کردند و این وظیفه‌ای بود که داشتند و چیزی بدی هم نیست.
تغییر استاندار مازندران 100 درصد است/ مجمع نمایندگان افرادی را معرفی کردند

علی اصغر یوسف‌نژاد دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار آوای خزر با بیان اینکه تعیین تکلیف استانداری با وزارت کشور و دولت است، خاطرنشان کرد: گروه‌های سیاسی و مجمع نمایندگان نیز طبیعتاً بر اساس وظیفه اجتماعی و سیاسی خود، افرادی را معرفی کردند.

وی اظهار داشت: هم ستادهای انتخاباتی آقای دکتر روحانی و هم شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و هم مجمع نمایندگان مازندران افرادی را که می‌شناسند، معرفی کردند و این وظیفه‌ای بود که داشتند و چیزی بدی هم نیست.

نماینده مردم ساری و میاندرود افزود: ولی باید ببینیم در ارتباط با سیاست‌های دولت و به هر حال نگرش خود وزارت کشور، چه کسانی مد نظر هستند و در نهایت از بین آنها استاندار انتخاب می‌شود؛ ما نمایندگان پیشنهاد دهنده هستیم و تعیین تکلیف اصلی و قطعی با وزارت کشور است.

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سؤال که نظر شما در ارتباط با تحمیل استاندار از طرف مجمع نمایندگان به دولت چیست، تصریح کرد: طبیعتاً دولت و مجلس دو قوه مستقل و جدا از هم هستند ما فقط پیشنهاد دهنده هستیم و  ممیز و مصوب نهایی استاندار با هیئت وزیران است.

وی درباره پیش‌بینی خود از تغییر استاندار در مازندران بیان کرد: به نظر من با توجه به شرایطی که وجود داشته و بحث‌هایی که هم در مجمع نمایندگان شده و هم در وزارت کشور، تغییر استاندار مازندران محتمل و تقریباً 100 درصد است.

وی درباره اینکه نظر شما در ارتباط با انتخاب استاندار از شهر خاصی است یا خیر؟ بیان کرد: هر کسی که صلاحیت و قابلیت و توانمندی بیشتری داشته باشد، بتواند مشکلات استان را بهتر تجزیه تحلیل کرده و راه حل بدهد، ارتباطات خوبی با دولتمردان و وزرا داشته باشد و بتواند از توان بخش غیردولتی و خصوصی استفاده کند و برای پیشرفت استان تلاش کند؛ گزینه مناسب استانداری است و فرقی ندارد که از کدام شهر استان باشد.

انتهای پیام/ 1354/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار