دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
استاندار جدید مازندران:
استاندار جدید مازندران گفت: شرق و غرب استان همه اش مازندران است و به هیچ وجه نباید از ظرفیت های سرزمینی و ظرفیت انسانی غافل شویم.
شرق و غرب مازندران فرقی ندارد/ نباید از ظرفیتهای سرزمینی غافل شویم

به گزارش آوای خزر از ساری، محمد اسلامی عصر امروز در آیین معارفه خود که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: از رییس جمهور محترم، وزیر کشور و مجمع نمایندگان مازندران که فرصتی را برای این حقیر فراهم کردند، تشکر می کنم و خدا را شاکرم که در این مقطع از زندگی و خدمت، به این عرصه ورود پیدا کردم.

وی افزود: ما هر رویه و سیاست و برنامه ای را که اجرا کردیم تا این لحظه شاهد موقعیت هایی بودیم اما ضایعات و آسیب های اجتماعی و آسیب های زیست محیطی فراوانی است که امروز پیش روی ما قرار دارد، شرایط و منابع دولت و تعهدات دولت به گونه ای است که همانند خیلی از کشورهای توسعه یافته بدون توجه به مسائل زیست محیطی و  مسائل انسانی پایدار نخواهد شد به همین دلیل با شعار توسعه پایدار برنامه ریزی ها صورت می گیرد.

استاندار مازندران گفت: ما هم بر اساس اسناد بالادستی و قوانینی که در مجلس محترم مصوب شده است که برای مازندران فرصت های گسترده در آن وجود دارد؛ انشالله با استفاده از خرد جمعی با تشکیل کانون های فکر در استان و در تهران از بزرگانی که حضور دارند بتوانیم آن نگاه و آن رویکردهایی را که می تواند باعث تحول و دگرگونی در کیفیت زندگی مردم مازندران شود را شناسایی کنیم و با یک وفاق ملی و یک همدستی تمام عیار و فی سبیل الله بیاییم در راهی که توسعه متوازن را در استان مازندران به دنبال دارد؛ پیگیری کنیم.

اسلامی با طرح این سوال که باید بدانیم ما در کجای این فرآیند قرار داریم؟ افزود: امروز بحمدالله نکته ای که حائز اهمیت است این است که شرایط و ضوابط و سیاست ها در قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی کاملا روشن بیان شده است.

وی بیان کرد: همه چیز مهیاست و ما نباید مسائل محلی و مسائل استانی را از مقیاس شهرستان به مقیاس ملی ارتقا دهیم چرا که مسائل محلی راه حل های ساده تری دارد، ما نباید با پیچیده تر کردن مسائل و موضوعات آن را سخت تر کنیم و انتظار داشته باشیم که با یک منابع هنگفت بیرونی بیاییم مسائل را حل کنیم.

وی ادامه داد: انشالله با عنایت خداوند متعال،هدایت و راهنمایی علمای فاضل در این استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه و کمک مردم و مراکز علمی و پژوهشی،صاحبان کسب و کار و صاحبان فکر و اندیشه ما این حرکت را به برکت ایام اربعین حسینی در محضر شما آغاز می کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در این فرصتی که گذشته است؛ تا امروز با تعداد زیادی از استانداران گذشته مازندران،نخبگان استان و مجمع نمایندگان استان جلسات خوبی داشتم.

استاندار مازندران گفت: دوستان مجمع نمایندگان فرمودند که ما 12 نماینده بودیم و امروز شدیم 12+1 نماینده .من گفتم حتما و حقیقتا همینطور است. یکی به نمایندگان مازندران اضافه شده و ما همه زیر یک پرچم و یک مکتب هستیم و به صورت واحد انشالله مازندران را مازندران خواهیم کرد، به نوعی که در صدر جدول تراز توسعه یافتگی قرار بگیرد.

اسلامی بیان کرد: به کمک خود شماها و با مشارکت و همدلی، یک شخصیت واحد خواهیم شد و به توسعه متوازن فکر می کنیم، شرق و غرب استان همه اش مازندران است و به هیچ وجه نباید از ظرفیت های سرزمینی و ظرفیت انسانی غافل شویم.

وی با ببان اینکه به اندازه کافی نیروهای مستعد در مازندران  وجود دارد، خاطرنشان کرد: یقینا شرط عقل است که من از بهترین ها و از آگاه ترین ها استفاده کنم.نکته مهم این است که ما از استعداد سرزمین و از استعداد جمعیتی آگاه بشویم و نگاه ما با ضوابط اقتصاد مقاومتی اقتصاد دریامحور باشد.

استاندار مازندران گفت: حضرت آقا در خصوص مکران فرمودند ما به دریا رسیدیم و متوقف شدیم اما دنیا به دریا رسید و پیشرفت کرد.

نماینده دولت در مازندران بیان کرد: ذخایر آبزیان ما به شدت تحت لطمه جبران ناپذیر قرار گرفته است ، باید فکر و تحول اساسی داشته باشیم و تحول مثبت را به کمک تک تک مردم این سرزمین و مسئولان آغاز کنیم.

وی در پایان گفت: 4 سال وقت خیلی محدودی است و تا چشم برهم بزنیم باید من هم مثل آقای دکتر فلاح تودیع شوم، پس نباید وقت را تلف کنیم. همدست و هم قسم شویم و به حق امام حسین (ع) در این ایام اربعین یک کار حسینی، جهادی و انقلابی را شروع کنیم.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار