دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
استاندار مازندران:
استاندار مازندران گفت: متعلق به هیچ طرز تفکر خاصی نیستم بلکه بنده نماینده عالی دولت در مازندران هستم، ممردم در صدر توجه من قرار دارند و تغییرات اخیر در استانداری به خاطر ناتوانی در پاسخگویی به مردم بود.
متعلق به هیچ گروه و جریانی نیستم/ مردم در صدر توجه من قرار دارند/ دلیل جابجایی اخیر در استانداری بخاطر ناتوانی در پاسخ به مردم بود


به گزارش آوای خزر، محمد اسلامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه سفر به نوشهر در پاسخ به اینکه رویکرد شما در تغییرات استانداری و فرمانداریها چیست اظهار داشت: رویکرد بنده در مدیریت شایسته گزینی و استفاده از ظرفیت ها و استعداد همه عناصری است که صادقانه و خالصانه قصد خدمت دارند.

وی افزود: در استانداری و فرمانداری ها و در سراسر سلسله مراتب سازمانی که به استانداری مربوط می شود با  هرکسی که دارای لیاقت و صلاحیت شغلی هست و امانت و صداقتش را ببینیم کار می کنیم و کاری نداریم که متعلق به چه سلیقه فکری هست و کارمان را انجام می دهیم، فردی ممکن است یک ساعت دیگر با ما خداحافظی کند و یکی دیگر ممکن است تا زمان حضورم در استانداری مازندران همراه ما باشد.
استاندار مازندران در پاسخ با سوال دیگری درباره اینکه چه قدر به استفاده از نیروهای بومی اعتقاد دارید؟ گفت: بحث من بومی و غیر بومی  نیست، من متعلق به هیچ گروه و هیچ طرز تفکر خاصی نیستم، بنده نماینده عالی دولت در مازندران هستم و وظیفه من این است که از همه ظرفیت ها استفاده کنم و انشالله استفاده خواهم کرد، مردم و انجام تکالیف قانونی برای من مهم هستند.

اسلامی ادامه داد: مردم باید مسائلشان حل شود و رضایت خاطر داشته باشند، بنابراین بخصوص کسانی که در مواجه با مردم هستند باید وظایفشان را به خوبی انجام دهند.

وی درباره انتصاب جدید در استانداری اظهار داشت: روز گذشته یک تغییر و تحول در استانداری داشتیم و این تغییر به خاطر کسانی بود که کار مردم را درست انجام نمی دادند، خودم در کنار کسانی که کار داشتند و به آنجا مراجعه کرده بودند حضور داشتم و به معاونم گفتم که آن تغییر را انجام دهد و آن فرد یا افراد را جابجا کند چون آنها قادر به پاسخگویی کار مردم نبوده و آنها را معطل می کردند.
استاندار مازندران در  پایان گفت: مردم در صدر توجه من هستند و همه تلاشم را برای خدمت به آنها انجام خواهم داد.
انتهای پیام/ 1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار