دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ایران:
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ایران و دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی مازندران ضمن اعلام لیست نهایی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در بسیاری از حوزه‎های انتخابیه، گفت: سیداحمد میری قلعه‎سری از حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گزینه نهایی حزب کارگزاران سازندگی مازندران است.
 به گزارش آوای خزر، اسفندیار عشوری در حاشیه همایش حزب کارگزاران سازندگی مازندران در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری، اظهار داشت: مازندران شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در این استان متشکل از 16 حزب از جمله حزب کارگزاران سارندگی است که پس از اعلام اسامی صلاحیت شدگان، جلسات متعددی برای انتخاب لیست واحد صورت گرفت و برای چندین شهر به نتیجه نهایی رسیدند و اعلام کردند.
وی تصریح کرد: مبنای اعلام آنها نیز پیشینه احزاب در اصلاح طلبی و حمایت از دولت تدبیر و امید است، زیرا دولت در دو سال گذشته با هدایتهای مقام معظم رهبری  توانست یکی از اصلی ترین بحثی که با دنیای غرب داشتیم را به سرانجامی در برجام برساند.
عشوری با بیان اینکه قطار توسعه در ریل خود قرار گرفته و مجلس باید حامی دولت باشد، افزود: مجلس آینده باید به دولت کمک کند تا شتاب بیشتری به فعالیتهای خود بدهد.
دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی مازندران با اشاره به اعلام بسیاری از لیستهای واحد این حزب در حوزه های انتخابیه مازندران گفت: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه سید احمد میری قلعه سری، در ساری و میاندرود دامادی و یوسف نژاد، در بابلسر و فریدونکنار هاشم‌ورزی، در حوزه قائمشهر عبدالله رضیان، در بابل قاسمزاده و نیازآذری، در حوزه نور و محمودآباد عباس یزدانی و در رامسر و تنکابن آقای شریعت نژاد را انتخاب کردند.
عشوری ادامه داد: در برخی حوزه های انتخابی نیز احتمال برگشت کاندیداها وجود دارد؛ احتمال تایید صلاحیت رعیت از حوزه قائمشهر و طاهرنژاد از نوشهر و چالوس وجود دارد که تا یکی دو روز آینده صبر می کنیم، همچنین در حوزه انتخابیه آمل نیز دوستان در حال بررسی هستند تا گزینه نهایی خود را اعلام کنند.
وی درباره اینکه کاندیداهای رد صلاحیت شده نیز به دنبال اعلام لیست هستند، اظهار داشت: سعی می کنیم تا نظرات دوستانی که زحمت کشیدند و از رای خوبی نیز برخوردار شده ولی رد صلاحیت شدند را نیز جویا شویم، البته این وظیفه شورای هماهنگی احزاب و شورای اصلاح طلبان است که در نهایت لیست نهایی را به شورای عالی سیاست‌گذاری معرفی کنند، لذا این فعالیت توسط شخص معرفی نخواهد شد.
دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی از تمامی حامیان کاندیداهای نهایی این حزب  استدعا کرد که به لیست اعلام شده رای دهند تا مجلسی معتدل و اعتدالی و حامی دولت داشته باشیم که دولت را در برنامه های در دست اجرا و تصویب برنامه ششم کمک کنند.
انتهای پیام/
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
0
یعنی واقعا نهایی شده؟
مدیر پایگاه بله شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب مازندران به این نتیجه رسیده. 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
ایا واقا میری اصلاح طلب است؟ یا جدیدا شده ؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها