دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۲
نماینده شرق مازندران خطاب به استاندار:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه خطاب به استاندار مازندران گفت: اختلافات محلی نمی گذارد که برای استان تصمیمات درست گرفته شود. یک نفر هم نیست که مسئله را حل کند. اکنون این موضوع باید به دست شما حل شود.
اختلافات محلی نمی گذارد برای استان تصمیمات درست گرفته شود

به گزارش آوای خزر از ساری، علی محمد شاعری امروز در بازدید استاندار مازندران و هیات همراه ایشان از پروژه های شرق مازندران با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم حامی، مطالبه گر و ناظر هستم، اظهار داشت: شهرستان بهشهر بین 22 شهرستان استان بالاترین نرخ بیکاری را دارد و این اتفاق معلول مدیریت ضعیف است.

وی افزود: اگر مازندران را به سه بخش قسمت کنیم، غرب استان منطقه گردشگری و توریستی، مرکز استان کشاورزی و شرق استان تجاری و صنعتی است. باید برای توسعه شرق مازندران فکر اساسی داشته باشیم، اکنون متاسفانه بهشهر بالاترین نرخ مهاجرت را در استان دارد. خیلیها بخش هزارجریب(روستایی) را رها کردند و در بهشهر حاشیه نشین شدند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه برای برون رفت از وضعیت فعلی نیاز به حمایت جدی مردم و مسئولان داریم، گفت: پیشانی توسعه استان مازندران را در منطقه ویژه امیرآباد گذاشیم تا مرکز صادرات سه استان مازندران سمنان و گلستان باشد، مسیر را با کمک استانداری و دولت خوب پیش رفتیم تقریبا 70 درصد وزرا به این منطقه آمدند و ظرفیت ها را از نزدیک دیدند.

شاعری بیان کرد: امیرآباد در آبان ماه گذشته در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد قرار گرفت و به همراه خراسان رضوی و قصر شیرین مورد موافقت مسئولان برای تبدیل به منطقه آزاد تجاری واقع شد، متاسفانه با برخورد به انتخابات مسکوت ماند. در حال حاضر همه برنامه های مربوط به آن آماده است و منتظریم تا به صورت لایحه در دولت طرح شود.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد متعلق به هیچ شهری نیست، خطاب به استاندار اظهار داشت: اختلافات محلی نمی گذارد که برای استان تصمیمات درست گرفته شود. یک نفر هم نیست که مسئله را حل کند. اکنون این موضوع باید به دست شما حل شود.
 
شاعری در پایان گفت: طرح های جدید و نیمه تمام در شرق مازندران و تمام استان داریم که اگر تیم استانداری دفاع نکنند و این طرح ها در بودجه 97 قرار نگیرند، باید یک سال دیگر معطل بمانیم.

انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار