دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: شعارهای خطرناکی را در فتنه ها دیدیم و در این بین، شعار نه غزه نه لبنان که در فتنه 88 نیز سر داده می شد؛ یکی از فتنه انگیزترین شعارها بوده است.
فتنه انگیزترین شعار،

به گزارش آوای خزر از ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی عصر امروز در اجتماع راهپیمایان مرکز مازندران که در پاسخ به فتنه گران در میدان شهدا گرد هم آمده بودند، اظهار داشت: سوال مهم این است که چرا مردم ایران 40 سال است پای انقلاب خود ایستاده اند؟ جواب این سوال را باید در ریشه های انقلاب پیدا کنیم، انقلاب اسلامی ریشه در قرآن و روایات و ائمه اطهار(ع) و سیدالشهدا(ع) دارد، مردم ما مسلمان هستند و پای انقلاب و اسلام همانند چهل سال گذشته می مانند، مردمی که حتی تا 5 فرزند خود را فدای نظام اسلامی کردند و باز هم خود را بدهکار انقلاب می دانند.

وی افزود: انقلابهای توحیدی دشمن دارند، زیرا این انقلابها علیه ظلم و کفر و استکبار و استعمار می ایستند، این جبهه ها مقابل انقلابهای توحیدی صف می کشند، از 22 بهمن 57 تاکنون حوادث زیادی ازجمله قائله کردستان، ترکمن صحرا، تبریز، قم، سیستان و بلوچستان و آمل و پس از آن نیز جنگ و تحریم و فتنه ها و گروهک های ملحد را به جان ما انداختند و در دهه 60 بیش از 15 هزار نفر از مردم مسلمان را به خاک و خون کشیده و بهشتی ها و رجایی ها و دستغیب ها را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: کشور ما اما در برابر آنها چون بنیان مرصوص ایستاد و اگر دشمن اینهمه عصبانی است به این دلیل است که نمی تواند این ملت مستحکم را ببیند.

غلامی با بیان اینکه شعارهای خطرناکی را در فتنه ها دیدیم و در این بین، شعار نه غزه نه لبنان که در فتنه 88 نیز سر داده می شد؛ یکی از فتنه انگیزترین شعارها بوده است، خاطرنشان کرد: هر کشوری برای تامین امنیت خود دو مرز جغرافیایی و سیاسی لازم دارد، اکنون مرز سیاسی ما غزه، فلسطین، لبنان، سوریه و یمن است و زمانی نیز بوسنی و هرزه گوین بوده است.

وی ادامه داد: ایالات متحده آمریکا به بهانه تخریب دو ساختمان، نیروهای خود را در خاورمیانه به صف کرد و ما اگر 33 روز در لبنان دشمن را زمینگیر نمی کردیم و در عراق و سوریه نیز به دفاع از مرز سیاسی نمی رفتیم؛ اکنون این امنیت را در کشور نداشتیم و آنها حق دارند از ما عصبانی باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران بیان کرد: البته مردم ما پاسخ آنها را با شعار "هم غزه و هم لبنان جانم فدای ایران" دادند، زیرا ما فرزندان اسلام و انقلابیم و مردم ما پاسخ دشمن را به خوبی داده اند.

انتهای پیام/1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار