دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
مدیر روابط عمومی استانداری مازندران:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: نیازمند توزیع فرصت ها، مزیت ها، موقعیت ها و مسئولیت ها در ادارات و سازمانها هستیم.
سازمانها و ادارات مازندران نیازمند توزیع فرصت‌ها و مزیت‌ها هستند

به گزارش آوای خزر از ساری، احمد مظفری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: نظام رسانه ای و روابط عمومی های استان نیاز به مهندسی مجدد دارند و در عصر حاضر باید مدیریت استراتژیک در بحث رسانه ها داشته باشیم.

وی با اشاره به روزشمار دهه مبارکه فجر 96 گفت: روابط عمومی ها باید مشارکت مردم در این برنامه ها را بیشتر کنند تا اعتمادسازی ایجاد شود.

سخنگوی استانداری مازندران بیان کرد: ایجاد امید، بصیرت‌افزایی، ایجاد وحدت و همبستگی و اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی است که باید در اطلاع رسانی مورد توجه قرار بگیرد.

این مسئول گفت: نیازمند توزیع فرصتها، وضعیتها و موقعیتها و مسئولیتها در ادارات و سازمانها هستیم.

مظفری همچنین از روابط عمومی ها خواست تا جهت‌دهی برنامه‌های سازمانها، ادارات و نهادها به سوی تقویت و پیشرفت، وحدت و انسجام ملی، استفاده از نخبگان و صاحبنظران و افزایش ارتباط با مراکز علمی، حوزه‌ها و دانشگاهها باشد.

مدیر روابط عمومی استانداری مازندران بیان کرد: بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، وحدت و همبستگی، خودباوری، دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و ... از رویکردها و محورهای فرهنگی، تبلیغی دهه فجر امسال است.

مظفری ادامه داد: روابط عمومی ها جهت پوشش بهتر برنامه های دهه مبارکه فجر با خبرنگاران همکاری مناسبی داشته باشند.

وی اظهار داشت: ارتباط مجموعه روابط عمومی ها ازجمله استانداری مازندران با خبرنگاران مناسب است و تاکنون حتی با برخورد زبانی نیز رسانه ها را مورد شماتت قرار ندادیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: دسترسی به سامانه ۱۱۱ برای ارتباط مردم با دولت، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، پاسخگو، تحلیلگر و به روز بودن روابط عمومی ها، انتقال اطلاعات و مطالب قانع کننده به افکار عمومی، شناخت مناسب از سازمان و گرایش مخاطبان و هماهنگی با مدیران مجموعه ازجمله مواردی است که مسئولان واحد روابط عمومی باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشند.

مظفری همچنین از مسئولان روابط عمومی های استان مازندران خواست که اطلاعات مربوط به افتتاحیه پروژه ها را بطور دقیق و در زمان مناسب در اختیار روابط عمومی استانداری مازندران قرار دهند.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار