پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا      آوای خزر، موجی از دنیای خبر      تازه ترین اخبار را در آوای خزر جستجو نمائید.      
کد خبر: ۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
معاون عملیات انتظامی مازندران خبر داد
معاون عملیات انتظامی مازندران از میزان رضایتمندی 98 درصدی مردم مازندران از عملکرد پلیس 110 خبر داد و تصریح کرد: برای سنجش میزان رضایتمندی و بررسی عملکرد عوامل انتظامی به صورت رندوم با تعدادی از تماس گیرندگان بصورت تلفنی ارتباط برقرار می شود و بررسی عملکرد صورت می گیرد.
رضایت 98 درصدی مردم مازندران از عملکرد پلیس 110

به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ صفرعلی صفرپور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تجمیع مراکز 110 از مهر 95 در مازندران استارت خورد، اظهار داشت: این طرح با 30-40 درصد ظرفیت از اسفند ماه در مرکز و شرق استان نیز آغاز بکار کرد و در نهایت با حضور سردار اشتری با پوشش کل استان در تیر ماه 96 رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: براساس طرح تجمیع مراکز 110، بعد از تماس اطلاعات در کمتر از 2 دقیقه در سامانه ثبت و در زمانی کمتر از 2 دقیقه به واحدهای مربوطه ارسال می شود و مکالمات تماس گیرنده و پاسخ دهنده نیز ضبط و نگهداری می شود همچنین زمان حضور مامورین انتظامی در شهر کمتر از 10 دقیقه و در حوزه پاسگاه و خارج از شهر کمتر از 20 دقیقه

معاون عملیات انتظامی مازندران گفت: در حالت عادی روزانه 4000 تماس با این مرکز برقرار می شود که در زمان حضور مسافران در استان به 10000 تماس می رسد که 60 درصد تماس ها منجر به عملیات می شود و 30 درصد تماس ها جنبه راهنمایی و ارشاد دارد.

وی از آموزش روزانه پرسنل خبر داد و افزود: در این مرکز رابطین آگاهی، اطلاعات،راهور و مواد مخدر هم حضور دارند و مواردی را که نیاز به عملیات تخصصی دارند به رده های متناظر ارسال می کنند.

صفرپور از از پایش محورهای سوادکوه،هرازو کندوان توسط 45 دوربین هوشمند پلاک خوان خبر داد و بیان کرد: در 10 ماهه امسال 723 هزار تماس با 110 برقرار شد که 365 هزار مورد آن منجر به عملیات شد؛ 357 هزار تماس راهنمایی و ارشاد و 10 درصد تماس ها مزاحمت تلفنی بود.

معاون عملیات انتظامی مازندران با اعلام اینکه روزانه بصورت میانگین 4200 تماس با 110 برقرار و بالغ بر 2100 تماس منجر به عملیات می شود، از تماس کنترلی این مرکز با تماس گیرندگان بصورت روزانه خبر داد و گفت: برای سنجش میزان رضایتمندی و بررسی عملکرد عوامل انتظامی به صورت رندوم با تعدادی از تماس گیرندگان بصورت تلفنی ارتباط برقرار می شود و بررسی عملکرد صورت می گیرد.

این مسئول در پایان با ابراز رضایتمندی 98 درصدی شهروندان از عملکرد پلیس 110 مازندران، بیان کرد: سامانه پیامکی 110 نیز راه اندازی شده و شهروندان می توانند پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در ارتباط با عملکرد سامانه 110 از طریق شماره گیری #110* اعلام کنند.

انتهای پیام/ 1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد