دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
رئیس هیات فوتبال مازندران خبر داد
رئیس هیات فوتبال مازندران با اعلام اینکه مسابقات فوتبال خونه به خونه و نساجی از شبکه مازندران پخش می شود، گفت: تیم خونه به خونه با پیراهن‌ قرمز و تیم نساجی نیز با پیراهن مشکی در این دیدار وارد چمن می شوند.
غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خزر در مورد برگزاری دیدار دو تیم خونه به خونه مازندران و نساجی در روز پنج‌شنبه 19 بهمن، اظهار کرد: برای برگزاری این مسابقه آمادگی کامل داریم لذا تلاش داریم یک بازی خوب و مناسب برگزار شود. داور مسابقه نیز حسن زاهدی‌فر است که قرار بود پیش از این بازی را قضاوت کند. از طرفی فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران نیز خودش به بابل سفر می‌کند و بازی را زیرنظر می‌گیرد.

وی افزود: جلسه هماهنگی این مسابقه روز چهارشنبه برگزار شد، هیأت فوتبال استان و شهرستان و همچنین مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستان با هماهنگی سازمان لیگ تدابیر لازم را برای این مسابقه در نظر گرفتند. بازی هم قرار است از شبکه تلویزیونی مازندران پخش مستقیم شود این بازی رأس ساعت 14 آغاز خواهد شد و بعید می‌دانم مانند دفعه گذشته برف و باران را در روز مسابقه شاهد باشیم.

بهروان با درخواست از تماشاگران دو تیم، گفت: مردم علاقه‌مند و فهیم مازندران قطعاً در این مسابقه فرهنگ بالای خود را به نمایش خواهند گذاشت، دو تیم فقط در 90 دقیقه با هم رقیب هستند و بیرون از زمین با هم رفاقت دارند. در مرتبه گذشته ما جلساتی با لیدرهای دو تیم برگزار کرده بودیم واین بار هم مدیران دو باشگاه حتماً جلسه‌ای با لیدرهای خود برگزار کرده‌اند. امیدوارم تیمی که شایسته‌تر است در این بازی به پیروزی برسد.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران ادامه داد: در بازی قبلی که برگزار نشد دو تیم بر سر پوشیدن رنگ پیراهن با یکدیگر اختلاف‌نظر شدیدی داشتند، در واقع طبق قانون تیم خونه به خونه که میزبان است باید رنگ پیراهن را تعیین کند و  در جلسه هماهنگی تعیین گردید تیم خونه به خونه می‌خواهد پیراهن‌های قرمز بپوشد و نساجی هم  پیراهن مشکی بر تن میکند.

انتهای پیام/ 1002
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار