دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
مدیر مسئول هفته نامه موفقیت عنوان کرد
مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله موفقیت در سفر به مازندران در جمع مردان و زنان مرکز این استان گفت: زن و شوهر باید به یکدیگر نشان دهند که هرگز برای یکدیگر عادی نمی شوند، ما آدم‌ها دوست داریم به خیلی چیزها عادت کنیم ولی همواره می‌ترسیم که برای همسرمان عادی شویم، این ترس را در وجود همسرتان از بین ببرید.
ترس از عادی شدن را در همسرتان از بین ببرید/ به صندوقهای پس انداز عاطفی توجه کنید!

به گزارش خبرنگار آوای خزر از ساری، احمد حلت مدیر مسؤول مجله موفقیت شامگاه امشب در سمینار بزرگ روان شناسی زن و مرد که به همت بنیاد فردای بهتر در ساری برگزار شد، اظهار کرد:یکی از معضلات خانم‌ها انتخاب همسری ایده‌آل است و عده‌ای بعد از ازدواج اعتراف می‌کنند مرد زندگی‌شان با آنچه تصور می‌کردند خیلی تفاوت دارد یا «بعد از ازدواج تغییر کرد!» البته واقعیت این است که کسی تغییر نمی‌کند! این شما هستید که به دلیل نداشتن شناخت از زبان بدن مردان، متوجه نمی‌شوید که آنها همسرانی ایده‌آل هستند یا خیر.

وی با اشاره به اینکه زنان و مردان، مکمل یکدیگر هستند؛ خاطرنشان کرد:ویژگی مردان، کمبودهای زنان و ویژگی های زنان، کمبودهای مردان را تکمیل می کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه وقتی زن و مرد تفاوت های یکدیگر را بدانند و آنها را بپذیرند، ارتباط قوی و موثری بین آنان برقرار می شود و عشق، فرصت شکوفایی پیدا می کند. 

حلت تصریح کرد:یکی از علت های اصلی ستیزه ها و کشمکش های دائمی، عذاب آور و جان فرسا بین زن و شوهر، این است که مردان، زنان را با "ویژگی های خود" ارزیابی می کنند و زنان، مردان را با "مقیاس خود" می سنجند. 

وی ادامه داد:سنجش مایعات با متر و منسوجات با لیتر، همان قدر صحیح نیست که مردان و زنان، خصوصیات خود را با یکدیگر مقایسه کرده و به سنجش و ارزیابی هم بپردازند. 

صاحب امتیاز و مدیر مسؤول مجله موفقیت با بیان اینکه زنان در برخورد با مسایل و مشکلات، به جزئیات، توجه بیشتری داشته و احساسی تر عمل می کنند، عنوان کرد:مردان در مقابله با مشکلات و مسایل، کلی نگری کرده و منطقی تر عمل می کنند.

وی خاطرنشان کرد:در قیاس بین ویژگی های زنان و مردان، نبایستی فکر کنیم که خصوصیات مردان، از خصوصیات زنان بهتر است و یا برعکس، بلکه ممکن است هرکدام دریک ویژگی برتر باشد و در ویژگی دیگر اینطور نباشد.

احمد حلت با اشاره به اینکه زن و شوهر باید به یکدیگر نشان دهند که هرگز برای یکدیگر عادی نمی شوند، بیان کرد:ما آدم‌ها دوست داریم به خیلی چیزها عادت کنیم ولی همواره می‌ترسیم که برای همسرمان عادی شویم، این ترس را در وجود همسرتان از بین ببرید.

وی افزود:برای وقت و انرژی یکدیگر احترام قائل شوید، طوری رفتار نکنید که انگار وقت و انرژی شما مهمتر از همسرتان است.

مدیر مسؤول مجله موفقیت با بیان اینکه در قبال برنامه‌های شخصی همسر مسئولانه رفتار کنید و یکدیگر را منتظر نگذارید، اظهار کرد:اگر همسر منتظر تلفن ماست که تصمیم نهایی‌مان را به او بگوییم او را منتظر نگذاریم.

وی افزود:به حقوق یکدیگر تجاوز نکنید حتی اگر همسرتان موقع دخالت در کارهایش به ظاهر با شما مخالفت نمی‌کند اما مطمئنا در درون خود احساس ناراحتی می‌کند، اگر او اعتراض نمی‌کند دلیل نمی‌شود زیاده روی کنید و به حریم خصوصی او بی‌احترامی کنید.

حلت خطاب به زوجین حاضر در سمینار خاطرنشان کرد:کم‌کاری کردن در عشق پیروزی محسوب نمی‌شود، کم کاری در عشق و فرار از مسئولیت‌های زندگی مشترک پیروزی نیست ، بلکه باخت و شکست مطلق است.

به گزارش آوای خزر، احمد حلت در پایان این سمینار گفت:اعتماد، شناخت، احترام به یکدیگر، همراه شدن در بحران ها و خوشبو بودن و رعایت بهداشت فردی از صندوق های پس انداز عاطفی بین زوجین است که با رعایت هر کدام از این آیتم ها این صندوق را از عاطفه پر کنید.

انتهای پیام/1002/ فرزانه حسنی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: