دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
فرمانده سپاه کربلا مازندران:
فرمانده سپاه کربلا مازندران موانع اصلی استحکام درونی را واردات بی رویه و غیر ضروری در کشور عنوان کرد و گفت: آنجایی که تولید داخلی‌ و کالای ایرانی خوب هست و واردات به این تولید و این کالای باکیفیت ایرانی ضربه می زند، آنجا با جدیت تمام باید جلوی واردات گرفته بشود.
موانع اصلی استحکام درونی را واردات بی رویه و غیر ضروری در کشور عنوان کرد

به گزارش آوای خزر از ساری، سردار محمدحسین بابایی با بیان اینکه شعار سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده بسیار روشن و واضح است، گفت: باید همه به آن نه در حد چاپ بنر و پوستر توجه شود چرا که مقام معظم رهبری سال هاست روی اقتصاد و معیشت تاکید دارند.


فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: دشمن دیده که مردم ما را از لحاظ فرهنگی و اعتقادی نمی تواند شکست بدهد اما می تواند با در تنگنای اقتصادی گذاشتن کشور زمینه های کوتاه آمدن مسئولان بر سر آرمان های انقلاب را فراهم کند.


بابایی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال هاست که در حال فرهنگ سازی در بین مردم و مسئولان هستند، اظهارداشت: باید به استحکام درونی نظام از حیث تولید داخلی و فرهنگ استفاده از تولیدات ملی بعنوان یک ارزش و غرور ملی توجه کنیم.


وی موانع اصلی استحکام درونی را واردات بی رویه و غیر ضروری در کشور عنوان کرد و افزود:  آنجایی که تولید داخلی‌ و کالای ایرانی خوب هست و واردات به این تولید و این کالای باکیفیت ایرانی ضربه می زند، آنجا با جدیت تمام باید جلوی واردات گرفته بشود.


فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: فساد و تنبلی برخی از مسئولان ، مصرف جنس خارجی توسط برخی از مسئولان و مردم، بی توجهی به اصول اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نسخه های اقتصادی بیگانگان که البته ضررش را هم دیدیم مثل برجام برداشته شود.


بابایی با بیان اینکه قضیه برجام یک اعتماد به نسخه بیگانه بود، اذعان داشت:عمل کردن به نسخه های دشمنان قسم خورده انقلاب و نگاه نکردن به ظرفیت های داخلی کشور از موانع اصلی استحکام درونی نظام اسلامی با محوریت اقتصاد مقاومتی ماست.


وی با اشاره به اینکه مردم و جوانان باغیرت باید تعصب داشته باشند نسبت به خرید کالاهای داخلی و مصرف تولید داخلی، تصریح کرد: حرف خیلی روشن است، بارها مقام معظم رهبری به دولت اشاره کردند که همانطور که جوانان این مرز و بوم توانستند ماهواره را در مدار زمین قرار بدهند آیا نمی توانند در حوزه اقتصاد مثلا در صنعت خودروسازی یک خودروی باکیفیت با استانداردهای جهانی تولید کنند؟ اما متاسفانه مسئولین نیامدند و اعتماد به جوانان و متخصصین ما نکردند و کار را به جوانان اهل فن و متخصص ندادند!


وی ادامه داد: امیدوارم با همه این تاکیدات خود مردم مطالبه کنند از مسئولان و مسئولان دولتی به صورت جدی ساختارشکنی کنند و بیایند پای کار و موانع حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی را بردارند.


فرمانده سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: دولت می بایست با اعمال سیاست های تشویقی برای مجریان و حامیان تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی و همچنین استفاده از ظرفیت های معطل مانده تولیدی کشور و بهره وری از منابع موجود در کشور و در کنار آن نظارت بر تولیدات داخلی از حیث داشتن استانداردهای لازم زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم نماید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها