دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران:
مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران هدف تمامی نظام‌های آموزشی را بر پا کردن مدارس خوب و ثمربخش دانست و گفت: ثمر بخشی مدارس مستلزم تلاش و کار جمعی و هماهنگی در تمام پارامترهای داخلی و خارجی نظام مدرسه است.
ثمر بخشی مدارس مستلزم تلاش و کار جمعی است


به گزارش آوای خزر از ساری، عسگری نیکزاد از کسانی که شرایط را مهیا کردند تا در این منصب قرار گیرد سپاسگزاری و اظهار امیدواری کرد که شرایطی مهیا شود تا پاسخ این اعتماد را بدهد.


مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران بر اینکه شرایط در آموزش و پرورش به‌گونه‌ای نیست که کار فردی صورت گیرد، گفت: در آموزش و‌ پرورش کار جمعی با هدف از قبل پیش‌بینی شده مهم است تا سند تحول بنیادین محقق شود.


مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین با غایت حیات طیبه اظهارداشت:  ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهم‌ترین نهاد تربیتی، مقاوم‌سازی مدارس، توجه به تشکل‌های دانش‌آموزی، ارتقاء سلامت روانی دانش‌آموزان ابتدایی، سنجش تحصیلی در پایه ابتدایی، مهارت‌آموزی و مدرسه‌محوری و تقویت گروه‌های آموزشی برای افزایش کیفیت آموزشی از جمله تکالیف مدیریتی است.


نیکزاد بر رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان و تربیت سازگار با ارزش‌های اسلامی جامعه تأکید کرد و افزود: معتقدم راه حل مشکلات ما در مدارس، مدیریت و آموزش کیفی است.


وی هدف تمامی نظام‌های آموزشی را بر پا کردن مدارس خوب و ثمربخش دانست و اذعان داشت: ثمر بخشی مدارس مستلزم تلاش و کار جمعی و هماهنگی در تمام پارامترهای داخلی و خارجی نظام مدرسه است.


مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران با نفی این تصور که مدرسه یک سازمان بسته و محدود و محقر است، افزود: در مدیریت و رهبری آن ناگزیر باید از خود شهامت نشان داد تا بتوان دنیای تعلیم و تربیت و مدارس را با دنیایی باز و دیگرپذیر، خلاقیت‌ها و سازندگی‌ها، نوخواهی‌ها و نوجوهای نهفته در فطرتش آشنا کرد.


با حکم سید محمد بطحایی، طی آیینی که با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، عسگری نیکزاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران جایگزین سید علی قاسمی شد.


نیکزاد پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران بود.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار