دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
مسئول راهیان نور مازندران اعلام کرد
مسئول راهیان نور مازندران گفت: از آغاز فعالیتهای نوروزی راهیان نور استان تاکنون، تولید و نشر و بازنشر قریب به 1150 خبر با همراهی 94 رسانه استانی، ملی و بین المللی صورت گرفته است.
همراهی 94 رسانه در تولید و نشر خبر راهیان نور /رشد 45 درصدی در تنوع رسانه ها نسبت به فعالیت سال گذشته

به گزارش آوای خزر از ساری، حسینعلی رضایی دوشنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص جمع بندی کمیته رسانه ای شهید کابلی گفت: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی ترین دوران ها و بخشی از تاریخ پرافتخار این مرز و بوم است که هویت بخش نسل های امروزی است که اگر بتوان بخوبی مفاهیم و ارزش های آن را به نسل های بعد انتقال بدهیم پشتوانه ماهیتی و قوام فرهنگ دینی و اعتقادی جامعه ما خواهد شد.

مسئول راهیان نور مازندران با بیان اینکه  برای انتقال این مفاهیم طبیعتا ابزار عصر خود را می طلبد، ادامه داد:  امروز با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و رسانه هستیم موثرترین و کارآمدترین ابزار رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی هستند.

رضایی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرهنگ را به مثابه هوا در جامعه می داند در این فضا و هوا همه ما با هر گرایشی که باشیم نفس می کشیم و هر کدام از ما قدرالسهم و تکلیفی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که جلوه آن در راهیان نور و مناطق عملیاتی است، داریم.

وی با اشاره به اینکه طبیعی است وظیفه و تکلیف رسانه های انقلابی که ابزار انتقال این مفاهیم را در این فضا دارند بیشتر است،اظهارکرد:  نقش رسانه ها در انتقال مفاهیم دفاع مقدس و تولید قدرت نرم از این مفاهیم ارزشمند و مقابله با هجمه های رسانه های معاند برعلیه راهیان نور و تبیین جایگاه متعالی این حرکت عظیم فرهنگی بسیار چشمگیر است.

معاون روابط عمومی سپاه مازندران تصریح کرد: قرارگاه رسانه ای شهید کابلی با هدف وحدت رویه در دو محور تولید هوشمندانه و توزیع هدفمندانه اخبار راهیان نور برای دومین سال پیاپی است که به عنوان منبع تولید و نشر اخبار و گزارشات برنامه های فرهنگی اعتقادی راهیان نور سپاه کربلا با کمک رسانه های مکتوب و مجازی استان در حال فعالیت است.

رضایی شروع به کار این قرارگاه را از تاریخ 20 اسفند همزمان با روزملی راهیان نور  و پایان فعالیت امسال این قرارگاه امروز 20 فروردین اعلام کرد.

وی عنوان کرد: در این بازده یک ماه با تولید و نشر و بازنشر قریب به 1150 خبر و همراهی 94 رسانه استانی، ملی و بین المللی با پیشرفت 10 درصدی در تولید و نشر خبر و رشد 45درصدی در تنوع رسانه ها نسبت به فعالیت سال گذشته خود به وظیفه اطلاع رسانی خود اقدام نموده است.

مسئول راهیان نور مازندران پایان فعالیت این دوره قرارگاه رسانه ای شهید کابلی به عنوان پایان "جشنواره رسانه در راهیان نور" نیز محسوب می شود ، افزود: بعد از ارزیابی های به عمل آمده در مراسمی از رسانه های برتر در حوزه راهیان نور تقدیر خواهد شد.

وی اذعان داشت: در حوزه تولیدات تلویزیونی نیز گروه تلویزیونی سپاه کربلا با همراهی گروه اعزامی صدا و سیمای مرکز مازندران با استقرار در خرمشهر با تولید قریب به 50 برنامه زنده تلویزیونی و پخش در شبکه های سراسری و همچنین ساخت 8 برنامه مستند تلویزیونی از مناطق عملیاتی جنوب توانست گوشه ای از جلوه های ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان و همچنین عشق مثال زدنی زائران راهیان نور را به شهدا در این مناطق به تصویر بکشد.

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار