دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
وزیر کار در دیدار با مسئولان روزنامه‌های غیردولتی اعلام کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی در خصوص درخواست برای اختصاص شعبه خاص رسیدگی به دعاوی مطبوعاتی در حوزه روابط کار اعلام کرد: ساز و کار لازم برای این موضوع اندیشیده شده است و ظرف چند روز آینده این امر عملیاتی می‌شود.
اختصاص شعبه تخصصی جهت رسیدگی به دعاوی مطبوعاتی در حوزه روابط کار

به گزارش آوای خزر از ساری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی, علی ربیعی روز شنبه با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی، روزبه کردونی مشاورروزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی دیدار کرد و حاضران به بیان دیدگاه ها، پیشنهاد ها و انتقاد های خود پرداختند.

وی در این دیدار گفت: ما از جهت های مختلفی وزارتخانه شما محسوب می شویم و به دلیل گستردگی فعالیت های مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیازمند نشست، تبادل نظر و هم فکری بیشتر با مطبوعات هستیم.

ربیعی اظهار کرد: هم از جنبه سابقه فعالیت مدیرمسئولی و روزنامه نگاری خود را به رسانه ها نزدیک می بینم وهم به دلیل ماهیت فعالیت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه که وزارتخانه مردم است باید ارتباطات سامان یافته تری با مطبوعات داشته باشیم.

وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی ادامه داد: باید مطبوعات بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند.

وی در این نشست در خصوص درخواست برای اختصاص شعبه خاص رسیدگی به دعاوی مطبوعاتی در حوزه روابط کار اعلام کرد: ساز و کار لازم برای این موضوع اندیشیده شده است و ظرف چند روز آینده این امر عملیاتی می شود.

گفتنی است مسائل و مشکلات بیمه ای روزنامه نگاران ، اختصاص چند شعبه به منظور جمع آوری سوابق بیمه ای روزنامه نگاران ، مشخص شدن چگونگی حمایت از توسعه مطبوعات و ...از جمله مواردی بود که از سوی حاضران مطرح شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته ای مشترک از سوی این انجمن و کارشناسان وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی ، مشکلات مطرح شده را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار