دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
دامادی:
نماینده مردم ساری و میاندرود و رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران با بیان اینکه بودن در ورزش کارگری برای من تقدس و عبادت است، گفت: این ورزش مورد بی‌توجهی قرار گرفته است و اعلام کردم در صورت ادامه بی‌توجهی به ورزش کارگری، از وزیر کار درباره بندهای قانونی مربوطه درخصوص این ورزش، طرح سؤال می‌کنیم.

بودن در ورزش کارگری برای من تقدس و عبادت است/ در صورت ادامه بی‌توجهی به ورزش کارگری از وزیر کار طرح سؤال می‌کنیم

به گزارش آوای خزر از ساری، محمد دامادی پنجشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه نخستین همایش هیأت ورزش کارگری استان مازندران که با حضور مرتضی اسماعیلی دبیر فدراسیون ورزش کارگری در پلاژ وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: تلاش انجمن‌های ورزش کارگری که با بی‌پولی‌های محض در حال کار هستند، جای تقدیر دارد و به همه این عظمت و رشادتی که در شما می‌بینم، افتخار می‌کنم.

وی از نظم خاصی که در ارکان هیأت ورزش کارگری مازندران حاکم است قدردانی کرد و گفت: وقتی این هیأت را تحویل گرفتم همه چیز روی کاغذ بود اما مجید حسین‌زادگان(معاون فعلی سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران) آن را احیا کرد آنهم در شرایطی که کسی به ورزش کارگری بها نمی‌داد.

رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران افزود: ارکان این هیأت بسیار زحمت می‌کشند؛ از چالوس و تنکابن و این جاده‌های بسیار ضعیف می‌آیند و هر هفته جلسه می‌گذارند و منظم شرکت می‌کنند بطوریکه در سطح کشور نمی‌توانید هیأت و انجمن‌هایی پیدا کنید که اینقدر منسجم و اینقدر ابلاغ داشته باشند.

دامادی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نباید اجازه بدهند ورزش کارگری با وجود استعدادهای خوبی و بدون اعتبارات و توجه باشد، خاطرنشان کرد: در بند 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده و ماده 154 قانون کار بر حمایت از ورزش کارگری تأکید شده است و این مواد قانونی باید مورد توجه قرار بگیرند زیرا حق بچه‌های ورزشی است.

نماینده ساری و میاندورود با اشاره به مراجعه خود به وزیر تعاون و درخواست کمک 200 میلیون تومانی به ورزش کارگری، خطاب به ربیعی گفت: «شما نتوانستی این پول را بدهی در حالیکه مسئولیت داری و باید کمک کنی».

وی ادامه داد: وقت نمایندگی در لیگ برتر امسال در رشته کشتی گرفته شد تا اسپانسر بگیریم، بالاخره یک جایی باید تکلیف مشخص شود مگر ما چقدر توانستیم بیاییم میدان و برای جوانان کار کنیم؟

دامادی تأکید کرد: اگر تا پایان ماه مبارک رمضان باز هم به بندهای عنوان‌شده و مواد قانونی بی‌توجهی کنند به صورت طرح سوال از وزیر کار در مجلس عنوان می‌کنیم.

وی با اشاره به مجموعه بزرگ ورزش کارگری مازندران با 49 انجمن ورزشی که هر کدام شامل رئیس، نائب رئیس، دبیر و مسئول روابط عمومی هستند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد ابلاغ برای اعضا به 500 مورد برسد، اگر این هیأت حمایت نشود تلاشهای آن به نتیجه نمی‌رسند.

رئیس هیأت ورزش کارگری مازندران در پایان گفت: بودن در ورزش کارگری برای من تقدس و عبادت است و اگر در کوچکترین جایی از این هیأت هم باشم به آن افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار