دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
دبیر فدراسیون ورزش کارگری:
دبیر فدراسیون ورزش کارگری گفت: استان مازندران نیز پتانسیل‌های خوبی دارد؛ تیم فوتبال کارگری به مسابقات جهانی کارگری در سال 2015 ایتالیا اعزام شد و این تیم توانست برای نخستین‌بار و با شکست تیمهای قدرتمند ایتالیا و مکزیک قهرمان شود که بیشتر بازیکنان این تیم از مازندران بودند.

مازندران ظرفیت‌های خوبی در ورزش کارگری دارد/ برگزاری مسابقات کارگری شرکت‌ها در خردادماه

به گزارش آوای خزر از ساری، مرتضی اسماعیلی پنجشنبه‌شب در نخستین همایش هیأت ورزش کارگری مازندران با تبریک هفته کار و کارگر اظهار داشت: در ورزش کارگری بهتر است به این مقوله تنها بعنوان یک ابزار قهرمانی نگاه نکنیم، ورزش کارگری در کنار بعد قهرمانی به دنبال ایجاد نشاط و بهره‌وری مطلوب در محیط‌های کارگری است.

وی افزود: استان مازندران از اولین‌ها در ورزش کارگری است و نخستین المپیاد ورزش کارگری در این استان بوده، سامان بخشیدن و احیای ورزش کارگری در مازندران رقم خورده است و نخستین همایش هیأت ورزش کارگری استانها نیز در مازندران در حال برگزاری است که امیدواریم این مسیر و پیشقدم بودن، ادامه داشته باشد.

دبیر فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به اینکه مشکلات مالی در این فدراسیون تبدیل به یک معظل شده است، گفت: تلاش کردیم در حل منابع پایدار ورزش کارگری قدم برداریم؛ شاید برای شما جالب باشد که برای اولین بار کمک به ورزش کارگری در بودجه یک‌سال 130 میلیون تومان دیده شود، اما این میزان یک مسیر خوبی است تا به سهم خودمان در هیات ورزش کارگری کار کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه اعضای این فدراسیون و هیأت‌های استانی ورزش کارگری داوطلبانه و با عشق کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: استان مازندران نیز پتانسیل‌های خوبی دارد؛ تیم فوتبال کارگری به مسابقات جهانی کارگری در سال 2015 ایتالیا اعزام شد و این تیم توانست برای نخستین‌بار و با شکست تیمهای قدرتمند ایتالیا و مکزیک قهرمان شود که بیشتر بازیکنان این تیم از مازندران بودند.

وی اظهار داشت: در خردادماه امسال نیز مسابقات کارگری شرکت‌ها برگزار می‌شود، این رقابتها برای کارگران ایجاد انگیزه می‌کند.

دبیر فدراسیون ورزش کارگری در پایان از زحمات مجید حسین‌زادگان که بخش عمده‌ای از موجودیت فدراسیون کارگری مدیون تلاش است قدردانی و بر توسعه ورزش کارگری به‌ویژه در بخش همگانی، تأکید کرد.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار