دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در ورزش کارگری مازندران در حال رقم خوردن است، گفت: جامعه کارگری در طول سالهای انقلاب همواره پیشتاز عرصه‌های مختلف اقتدار کشور بوده است، آنچیزی که امروز برای این جامعه بزرگ و مؤثر نیاز داریم و باید فراهم شود، شادابی و نشاط و امید است.

اتفاقات خوبی در ورزش کارگری مازندران در حال رقم خوردن است/ جامعه کارگری نیاز به نشاط و امید دارد

به گزارش آوای خزر از ساری، مجید حسین‌زادگان شب گذشته در نخستین همایش هیأت ورزش کارگری مازندران که در پلاژ وزارت کشور با حضور مرتضی اسماعیلی دبیر فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد، اظهار داشت: در ورزش کارگری پستی و بلندی‌های زیاد را داشتیم، آن چیزهایی را که برای 2 تا 2.5 سال پیش‌بینی کردیم به نتیجه رسیدیم چون کار اثربخش و با کیفیت انجام دادیم و ظرف زیر دو سال به هدف خود یعنی عضویت دایم در ورزش کارگری رسیدیم.

وی افزود: همه‌ی دوستان در هیأت کارگری مازندران کار کردند تا به اینجا رسیدیم، کمی بار مالی داشت اما برای ورزش کارگری یک نشاط بوده است، با تلاش محمد دامادی و آقای ایرانمنش، خانم بخشنده و سایر اعضای هیأت اتفاقات خوبی را شاهد بودیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: باید به ورزش کارگری و تشکلهای کارگری به قدری فضا و ارزش داد که خودشان پای کار بیایند و مدیریت این کار را در دست بگیرند.

حسین‌زادگان ادامه داد: هر چقدر به سمت نهادهای مدنی برویم کیفیت بیشتری به دست می‌آوریم زیرا اگر کار را به مردم بدهیم موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در طول سالهای انقلاب همواره پیشتاز عرصه‌های مختلف اقتدار کشور بوده است و زحمات آنها را باید ارج نهیم، افزود: آنچیزی که امروز برای این جامعه بزرگ و مؤثر نیاز داریم و باید فراهم شود؛ شادابی و نشاط و امید است، باید با قوانین جدید و اعتبارات مناسب بتوانیم برای قشر کارگر انگیزش برای کار و تلاش ایجاد کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: نخستین شاخصه مهم یک جامعه پویا و فعال سلامتی و تندرستی است که شامل سلامتی جسمی، روح و روان و اجتماعی است که بر رشد اقتصادی نیز تأثیرگذار است.

حسین‌زادگان ادامه داد: بخش مهمی از جامعه ما را قشر کارگری تشکیل می‌دهد و باید برای این جامعه مؤثر در فعالیت اقتصادی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم که در درجه اول، نشاط آنها را تأمین کنیم.

وی در پایان گفت: در ورزش کارگری مازندران با حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود و رئیس هیأت ورزش کارگری استان اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است، امیدواریم مواد قانونی که در این زمینه جهت حمایت از قشر زحمتکش و متعهد کارگر وجود دارد با پیگیری نمایندگان احیا و اجرایی شود.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها