دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
فرماندار گلوگاه خبر داد
فرماندار گلوگاه از آغاز به‌کار رسمی پروژه احداث سیستم فاضلاب شهری گلوگاه از عصر امروز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه با حضور هیأتی از مسئولان کشوری و استانی خبر داد.
آغاز به‌کار پروژه احداث سیستم فاضلاب شهری گلوگاه از امروز

محمدرضا تباکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خزر در ساری اظهار کرد: در ادامه خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید به مردم فهیم شهرستان گلوگاه این بار شاهد عنایت ویژه دولت تدبیر و امید به شهروندان عزیز گلوگاه هستیم که شامل آغاز احداث یک پروژه مهم است.

وی افزود: از آنجا که یکی از مشکلات بیشتر شهرهای مازندران در بخش سیستم فاضلاب شهری است، بسیار خرسندیم که پروژه فاضلاب شهری گلوگاه با حضور هیأتی از مسئولین کشوری و استانی و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در گلوگاه بیان کرد: احداث سیستم فاضلاب شهری گلوگاه در مرحله نخست با تأمین اعتبار 10 میلیارد ریال به طول ۷۵۰ متر در مسیر جاده دریا از راه‌آهن تا محور سراسری اجرا خواهد شد و انشاالله طی چند سال آتی با تخصیص اعتبارات کافی به‌طور کامل اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

تباکی در پایان ضمن‌تبریک ‌به مردم شریف گلوگاه و ارج نهادن به این خدمت ارزنده دولت محترم از همه مسئولین که در تحقق این پروژه نقش داشته‌اند بویژه استاندار، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران و سایر مسئولانی که در آغاز به کار این پروژه تأثیرگذار بودند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد با همین روحیه تعاملی و همدلی بتوانیم شاهد راه‌اندازی پروژه مهمی در این شهرستان مرزی مازندران باشیم.

به گزارش آوای خزر، مراسم کلنگ‌زنی پروژه سیستم فاضلاب شهری گلوگاه، عصر روز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه در ابتدای جاده دریای آرام گلوگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار