دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش 19درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در سطح استان، گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه ای و آموزش های همگانی در رده های سنی مختلف نقشی موثر در کاهش تصادفات دارد .
کاهش 19درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان مازندران 

به گزارش آوای خزر، سردار سید محمود میرفیضی در دومین نشست قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور استان با آرزوی قبولی طاعات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، گفت: برابر آمارهای اعلام شده استان مازندران با کاهش 15 درصدی تصادفات در سال گذشته و کاهش 19 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی طی دو ماهه ابتدای سال 1397 توانسته به موفقیت های خوبی در این راستا دست یابد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر سنجش و تجزیه و تحلیل علل تصادفات در دو حوزه پلیس راه و راهور، گفت: با تجزیه و تحلیل علل و عوامل تصادفات بوقوع پیوسته باید برنامه ریزی های جامعی در راستای کاهش تصادفات در فواصل زمانی مختلف صورت گیرد .

سردار میرفیضی با تاکید بر ارتقاء سطح آموزش کارکنان و تهدیدات و آسیب های مبتلابه در این حوزه ، خاطر نشان کرد: تغییر ویترین، نظم بخشی و روان سازی ترافیک و ترددها از مهمترین موارد قابل توجه در ایجاد نظم ترافیکی در معابر درون و برون شهری است .

وی با تاکید بر برخورد با مظاهر علنی فساد در محورهای درون و برون شهری استان، گفت: برای این که بتوانیم خروجی مناسبی از اقدامات انجام شده داشته باشیم باید تعریف فرمت ها و موضوعات مورد نیاز و تجزیه و تحلیل عملکرد شهرستان ها در پایان هر ماه ، طرح های ترافیکی مناسبی تدوین و به اجرا برسد.

میرفیضی با اشاره به مناسبت های در پیش رو، تصریح کرد:با اجرای طرح تلفیقی در محورهای ورودی استان در پوشش انتظامی و ترافیکی باید در سه حوزه انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی اقدام شود .

مقام ارشد انتظامی استان مازندران با تاکید بر هماهنگی با سازمان های مسئول در بحث ایمنی راه ها، رفع موانع موجود در برخی از محورها و استفاده از منابع سازمانی و برون سازمانی،گفت: عوامل انسانی، زیر ساخت های جاده ای و ساختار وسایط نقلیه از مهمترین موضوعاتی هستند که باید در بحث تصادفات مورد توجه قرار گیرند .

سردار میرفیضی با تاکید بر هدفمند کردن اعمال قانون ، اظهار داشت: اعمال قانون هدفمند و رعایت ضوابط و مقررات یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی در بحث کاهش تلفات و تصادفات جاده ای است .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه اذعان داشت: استفاده از ظرفیت های رسانه ای و آموزش های همگانی در رده های سنی مختلف در جوامع هدف نظیر مساجد، مدارس و ... نقشی موثر در کاهش تصادفات دارد .

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار