دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
توصیه معاون استاندار مازندران به رئیس جدید کشاورزی:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران خطاب به رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در تایید طرحهای کشاورزی بخش خصوصی سه عنصر اهلیت، نیاز و استقرار طرح‌های کشاورزی مورد توجه باشد.
به گزارش آوای خزر از ساری، حسن خیریانپور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: مازندران ظرفیتهای متعددی دارد اما در مهمترین بخش یعنی کشاورزی تاکیدات زیادی داریم.

حسین خیریانپور افزود: در سال گذشته 750 میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرح‌های کوچک و بزرگ بخش کشاورزی به متقاضیان اشتغال در این بخش پرداخت شده است.

وی به رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران توصیه کرد که در رابطه با فعالیتهای بخش خصوصی ابتدا اهلیت افراد، دوم نیاز استان به آن واحد کشاورزی و سوم نیز محل استقرار آن پروژه به طوریکه مخل فعالیت اشتغالزایی سایر واحدهای مشابه نباشد را مورد توجه قرار دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران همچنین استفاده بهینه از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را مورد تأکید قرار داد.

وی در پایان، آقای دلاور حیدرپور را خدمتگزار صادق و افتخار بزرگی برای ایران دانست و برای آقای عزیزالله شهیدی‌فر نیز آرزوی موفقیت کرد.

***

عزیزالله شهیدی‌فر رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز پس از دریافت حکم خود اظهار داشت: باید به حفظ بستر تولید به شکل جدی نگاه و به گرمی از استقبال کنیم.

وی افزود: نگرانی‌هایی در تولید داریم، باید به فناوری‌های روز دنیا، آبیاری پر فشار و کم فشار، بحث مکانیزاسیون، بذر و نهال نگه تخصصی و به‌روز داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان اظهار امیدواری کرد که با همفکری سایر همکاران، این مسیر سخت و پُر فراز و نشیب را ابتدا با حفظ شرایط موجود و پس از آن با ارتقا ادمه بدهیم.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار