دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
فرماندار ساری:
فرماندار ساری با بیان اینکه نباید از گلایه ها و دلخوری ها و انتقادات مردم ناراحت شویم، گفت: مسئولان باید از میزها دور شوند و در کنار و همراه مردم کار میدانی انجام دهند.
عباسعلی رضایی صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: دشمن روی معیشت مردم انگشت گذاشته و امروز از هر زمان دیگری با شدت بیشتری وارد عمل شده و اقتصاد را نشانه گرفته است.

وی افزود: برای هر حیله دشمن باید راهکاری بیندیشیم زیرا ثابت کردیم در 40 سال اخیر هر خوابی که دشمن برای ما دیده و هر تحریمی که ایجاد کرده با حضور ملت و مسئولان نقشه های آنها نقش بر آب و پاسخی درخور اقدامات آنها داده شده است.

فرماندار ساری گفت: امروز همان روحیه جهادی دوران جنگ تحمیلی باید در مسئولان باشد و تقویت شود، مسئولان باید از میزها دور شوند، کار میدانی انجام دهند، به دل مردم بروند و به جستجوی مشکلات آنها بپردازند.

رضایی از عدم موافقت خود با تعدد پروژه ها گفت و تاکید کرد که باید پروژه های نیمه کاره و زخمی را تمام و آنها را بر مبنای اعتبارات به هنگام و به روز کنند.

وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند، نباید از گلایه ها و دلخوری ها و انتقادات مردم ناراحت شویم.

فرماندار ساری ادامه داد: فقط سه شنبه ها را به مردم اختصاص ندهید، مدیران شهرستانی باید روزهای سه شنبه را حتی اگر جلسه استانی دارند در اداره حضور یابند.

رضایی بیان کرد: با بازدید میدانی برای حل مشکلات مردم نسخه بپیچید و با مردم حرف بزنید و خدمات دولت را بیان و ضعف ها را نیز اعلام، بررسی و برطرف کنید.

رییس شورای تامین ساری به حادثه آتش سوزی مسجد جامع اشاره و اعلام کرد: حضور به موقع آتش نشانان در جریان آتش سوزی از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری کرد، ضمن اینکه مسوولان نیز مدیریت خوبی در این زمینه داشتند.

 این مسئول ابراز امیدواری کرد که مسجد جامع به زودی با اصول فنی و معماری خاصی که دارد بازسازی، تدمیم و یا احیا شود.

رضایی خواستار کنترل و نظارت بیشتر صنعت، معدن و تجارت بر بازار شهر ساری شد، گریزی نیز به طرح ساماندهی دریا و توجه مدیران به حضور در جلسات شورای اداری زد و همچنین تاکید کرد که وام اشتغال روستایی به افراد دارای اهلیت پرداخت شود.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار