دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
وزیر نیرو:
وزیر نیرو از تلاشهای مدیرعامل و پرسنل نیروگاه شهید سلیمی نکا در تعمیرات و راه اندازی به موقع توربین واحد یک بخاری نیروگاه شهید سلیمی نکا قدردانی کرد.
به گزارش آوای خزر از ساری به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا، دكتر رضا اردكانيان در ارتباط ويديو كنفرانسي با مديرعامل این نيروگاه از تلاشهاي ارزنده و احساس مسئوليت كاركنان آن در انجام وظايف محوله قدرداني کرد.

وزير نيرو كه در جلسه ستاد ويژه مديريت پيك بار شبكه برق ايران حضور داشت، پس از استماع گزارش مهندس نعمتي، موقعيت شناسي و تلاشهاي ارزنده و شبانه روزي كاركنان نيروگاه نكا را جهت تسريع در انجام تعميرات غير مترقبه توربين واحد يك بخاري شايسته تقدير دانست.
در اين ارتباط تصويري مهندس محسن نعمتي اقدامات شبانه روزي و ايثارگرانه كاركنان نيروگاه در خصوص تعميرات غير مترقبه توربين فشار ضعيف و رفع نشتي لوله هاي بويلر واحد يك بخاري در كوتاهترين زمان ممكن را تشريح نمود.

وي زمان معمول و مورد نياز جهت انجام اين فعاليتها را حدود 45 روز عنوان كرد و افزود: در حالت عادي و معمول براي چنين فعاليتهاي تعميراتي با احتساب زمان خنك كاري 45 روز پيشبيني ميشود ولي بدليل شرايط زماني و نياز شديد شبكه برق براي تأمين برق مورد نياز هموطنان، همكاران ما جهاد گونه و با دل و جان كار كردند و توانستند اين تعميرات را با توانمندي، سعه صدر و همت بالاي خود و با استفاده از شيوه هاي ابتكاري در مدت 7 روز به سرانجام برسانند.

واحد يك بخاري نيروگاه نكا با ظرفيت 440 مگاوات بدليل حادثه شكست پره توربين فشار ضعيف در شامگاه هفدهم تير ماه از مدار توليد خارج شده بود.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار