دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
فرماندار نکا:
فرماندار نکا با بیان اینکه خروجی کار همه ما باید اقتدار و کارآمدی نظام باشد و گفتمان اتحاد و همدلی در عمل صورت بگیرد، گفت: باتوجه به اینکه هفته دولت را در پیش داریم مدیران شهرستان سعی کنند به نحو شایسته عملکرد دولت را به استحضار افکار عمومی برسانند.
فرماندار نکا

به گزارش آوای خزر از ساری، عبدالجواد توحیدی مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری متمرکز سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه که به میزبانی بهشهر در سالن بصیرت برگزار شد، اظهار داشت: 50 روز می‌شود که در خدمت مردم شریف نکا هستم و تاکنون دو جلسه شورای اداری برگزار شد و موضوعات کارشناسی نیز در کارگروه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل ستاد توسعه در شهرستان نکا بیان کرد: در شهرستان نکا ظرفیتهای خوبی را در بخش گردشگری و صنعتی داریم که آمادگی داریم با تعامل دو جانبه با دو شهرستان دیگر این بخشها را ارتقا دهیم.

فرماندار نکا با اعلام اینکه در دو ماه گذشته دو جشنواره تمشک و هلو و شلیل در نکا برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره‌ها بازخورد بسیار خوبی داشت و نگاه ما این بود که شهرستان را بیشتر روی آنتن ببریم، 40 تا 50 درصد هلو و شلیل تولیدی استان و 10 درصد کشور را داریم و 100 تا 120 تن مرکبات در این شهرستان سالانه تولید می‌شود.

توحیدی مقدم بیان کرد: آموزش کشاورزان در بحث تازه‌های کشاورزی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی توانمندی‌ها، ایجاد زمینه‌ای جهت برندسازی محصولات شاخص، راه‌اندازی صنایع تبدیلی و ایجاد فرصت اشتغال برای مردم بومی از نتایج برگزاری جشنواره‎های اعلام‌شده بود.

وی با اعلام اینکه در بحث رونق اقتصادی جلسات بسیار خوبی برگزار شده است، گفت: بیشتر از سهم شهرستان در این بخش تصویب شد که تاکنون حدود 2.5 میلیارد تومان معادل 30 درصد آن را تامین کردیم .

فرماندار نکا با اشاره به تشکیل نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در نکا بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح (بالای 95 درصد) تا حدودی مشخص و اعلام شده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اعلام اینکه در طول سال دو نوبت (دهه فجر و هفته دولت) فرصت داریم که عملکرد نظام و دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، اظهار داشت: به اندازه کافی منفی‌بافی علیه سیستم و نظام صورت می‌گیرد لذا باید تلاش کنیم خروجی کار همه ما اقتدار و کارآمدی نظام باشد و گفتمان اتحاد و همدلی در عمل صورت بگیرد، باتوجه به اینکه هفته دولت را در پیش داریم مدیران سعی کنند به نحو شایسته عملکرد دولت را به استحضار افکار عمومی برسانند.

وی با اشاره به مصوبه ممنوعیت برداشت شن و ماسه در استانهای شمالی و اینکه در شورای حفظ بیتالمال مصوبه ای داشته است، بیان کرد: اکنون در شهرستان نکا مراجعات عدیده‎ای داریم؛ صاحبان صنایع که در این بخش سرمایه‌گذاری کردند و مردم که نیاز به مصالح دارند نباید متضرر شوند.

فرماندار نکا

فرماندار نکا ادامه داد: راهکارهایی ارائه شده است که امیدواریم در استان با آنها موافقت شود ضمن اینکه باید اعلام کنیم مصالح با قیمت 1.5 برابری به فروش می‌رسد که مردم برای تهیه آن باید به شهرستانها و بعضاً استانهای همجوار مراجعه کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان نکا گفت: در حوزه های اعتبارات شهرستان نیز اختیار تام به بخشداران اعطا کردیم که روزانه وضعیت پروژه‌های شهرستان را بررسی کنند و تقاضا و تأکید این است که ارتباط خوبی با فرمانداری و اداره‌کل خود داشته باشند.

توحید مقدم با اشاره به بازدید استاندار مازندران از نیروگاه شهید سلیمی و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرسنل نیروگاه، اظهار داشت: تکنسین‎های نیروگاه زیر دمای 40 تا 50 درجهای برای وارد مدار شدن پروژه‌ها و به‌حداقل رساندن خاموشی‌ها کار کردند و از مدیران می‌خواهیم که در این روزها مصرف برق ادارات خود را مدیریت کنند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: برخورد با ارباب رجوع در چارچوب قانون و همراه با رعایت شأن و منزلت آنها باشد.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها