دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
رئیس بسیج رسانه مازندران در نکا:
رئیس بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه رسانه نوک پیکان فرهنگ قرار دارد، گفت: باید یک جنبش رسانه‌ای توسط فرهیختگان رسانه‌ای ایجاد شود و خانه مطبوعات به عنوان یک NGO به‌دور از حب و بغض در این جنبش پای کار باشد.
جنبش رسانه‌ای توسط فرهیختگان ایجاد شود/ رسانه، نوک پیکان فرهنگ است


به گزارش آوای خزر از نکا، در آستانه روز خبرنگار با حضور رئیس بسیج رسانه مازندران، جانشین فرمانده سپاه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

در این جلسه، رئیس بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه خبرنگاران تنها قشری هستند که هیچگاه تعطیلی ندارند و خیر آنها شامل همه اقشار می‌شود، اظهار داشت: تنها قشری که صدای او به همه جا می‌رسد و صدای خودش به خودش نمی‌رسد، اگر خبرنگار قلم خود را پایین بگذارد، همه چرخ‌های جامعه کند می‌شود.

حسن افشار با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید یک نهضت عمومی ایجاد کنند، گفت: سه سال از راه‌اندازی بسیج رسانه می‌گذرد و روز اول قسم خوردیم که گوش و هوش و فعل باشیم و بسیج رسانه در اجرایی کردن برنامه‌های اصحاب رسانه بکوشد.

وی افزود: برای اجرایی کردن این برنامه‌ها نیاز به امنیت شغلی و فکری برای فرماندهان و فرهیختگان حوزه رسانه است تا پای کار بیایند و اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی انجام شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه رسانه در نوک پیکان فرهنگ قرار دارد، اظهار داشت: لازم است که سبد رسانه‌ای برای خبرنگاران از سوی متولیان رسانه‌ای تعریف شود و پیرو جلساتی که با معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد، استانداری می‌تواند این بستر را فراهم کند.

این مسئول با اعلام اینکه خبرنگاران هم دیده‌بان و هم دروازه‌بان فرهنگی هستند، تاکید کرد که باید یک جنبش رسانه‌ای توسط فرهیختگان رسانه‌ای ایجاد شود و خانه مطبوعات به عنوان یک NGO به‌دور از حب و بغض در این جنبش پای کار باشد.

افشار با اشاره به 40 سالگی انقلاب و اینکه برخی‌ها به دنبال این بودند که نگذارند چهل سالگی انقلاب را ببینیم، خاطرنشان کرد: ما از فشارها و شکست اقتصادی، امنیتی و نظامی نمی‌ترسیم بلکه از حصر فرهنگی و رسانه‌ای می‌ترسیم به همین دلیل رسانه‌ها باید در تشکیل و تقویت جبهه انقلابی و اسلامی، علیه جبهه استکبار نقش‌آفرینی کنند.

وی در پایان اظهار داشت: بسیج رسانه شهرستان نکا در بین 22 شهرستان در بخش‌های سواد رسانه‌ای و سبک زندگی اسلامی ایرانی خط‌شکن است و این کانون در همایش کشوری و استانی سالجاری به عنوان یکی از کانون‌های برتر انتخاب معرفی شده است.

* دشمن، جای حق و باطل را تغییر داده است

جانشین فرمانده سپاه شهرستان نکا نیز در این نشست با بیان اینکه راز موفقیت دنیا در رسانه است، اظهار داشت: کشورهای استکباری با حق نشان دادن ناحق و ناحق جلوه‌دادن حق به جنگ با سایر کشورها می‌پردازند.

سرهنگ احمد شعبانی با اشاره به فعالیت خوب بسیج رسانه نکا ابراز امیدواری کرد که بتوانند با برنامه‌ریزی‎ها و فعالیت‌هایی که جهت ارتقای سطح آگاهی و علمی رسانه‌ها در نظر دارند، قدردان زحمات فعالان این بخش فرهنگی باشند.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار