دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا
به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران، در جلسه ای با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا از خبرنگاران افتخاری رده‌های سپاه کربلا مازندران تجلیل شد.

به گزارش آوای خزر از ساری، همایش تجلیل از اصحاب رسانه و اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور و دومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا مازندران امروز دوشنبه در سالن سپاه کربلا استان برگزار شد.

در این نشست، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب قرار داریم و این موضوع دشمنان نظام را عصبانی کرده است، اظهار داشت: آنها همیشه از تداوم انقلاب عصبانی بودند و رسیدن انقلاب به دهه چهارم نیز آنها را عصبانی تر کرده و روند دشمنی آنها هم بیشتر شده است.

حجت الاسلام یدالله غلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب، کشور دارای چهار مولفه قدرت بود که در برابر تهدیدات مقاومت کند، افزود: موقعیت سرزمینی، انرژی، قدرت دفاعی وابسته به آمریکا بود و به همین واسطه پیشرفته ترین سلاح ها را داشت و به ژاندارم منطقه معروف بودیم.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب 2مولفه قدرت دفاعی و نفوذ منطقه ای با آمریکا حذف و 3 مولفه مردم، رهبری و قدرت دفاعی اضافه شد، همچنین مردم که قبل از انقلاب نقشی در کشور نداشتند اما با پیروزی انقلاب از تمام اداره کشور را در دست گرفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه موضع گیری استکبار در دهه سوم انقلاب مهار انقلاب بود و مذاکرات برجام با همین هدف صورت گرفت، تصریح کرد: آنها از طریق برجام می خواستند به آنجایی برسند که در منطقه قدرتی نیست و ایران نیز بپذیرد که در نقشه جدید خاورمیانه نقشی ایفا نکند.

غلامی با بیان اینکه مرز سیاسی ایران روزگاری در بوسنی هرزه گوین بود و امروز در عراق، سوریه، لبنان، غزه و یمن است، خاطرنشان کرد: دشمنان در مرزهای سیاسی شکست خورند و نتوانستند در مرزهای جغرافیایی حرکتی انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: دشمن در دهه اول انقلاب به قصد براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشت اما موفق نشد، در دهه دوم به دنبال تغییر ساختار نظام و در دهه سوم به دنبال مهار انقلاب بود و اکنون در دهه چهارم بازگشت دوباره ای بر مواضع خود داشت و اکنون به دنبال براندازی نظام است و سعی دارد در بهمن 97 و یا اگر نشد؛ در اردیبهشت 98 به خواسته خود دست یابد!

وی در پایان گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند هیچگاه جنگ نمی شود و نباید به دنبال مذاکره با آمریکا باشیم اگر هم مذاکره ای در کار باشد باید مانند قبل، ایران از موضوع قدرت وارد شود و در مسائل هسته ای با طرف مقابل صحبت نکند.

***

به گزارش آوای خزر، در ادامه این نشست، سرهنگ پاسدار جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران و سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران در سخنانی روز خبرنگار را تبریک گفتند.

سرپرست معاونت روابط عمومی سپاه کربلا نیز اعلام داشت: در اردوی راهیان نور سال گذشته 104 رسانه محلی، استانی، کشوری و بین المللی اخبار مازندران را در این حوزه پوشش دادند.

سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی افزود: در مجموع 1150 خبر از 20 اسفندماه 96 تا 20 فروردین ماه 97 توسط این رسانه ها منتشر شد که نسبت به مشابه گذشته، 30 درصد رشد داشته است.

***

در پایان این جلسه به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از 50 خبرنگار استان که در پوشش اخبار راهیان نور سال گذشته دخیل بودند، همچنین از برگزیدگان دومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا مازندران با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار