دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران اعلام کرد
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از آغاز رزمایش خدمات رسانی گروههای جهادی از 20 تا 29 شهریور در سراسر مازندران با انجام 450 فعالیت محرومیت زدایی خبر داد.
به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی صبح امروز در نشست خبری رزمایش خدمت رسانی گروههای جهادی در سراسر مازندران با شعار" وحدت، ایستادگی، پیشرفت" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالیتهای بسیج سازندگی در دو بخش خصوصی و عمومی تعریف شده است و منابع مورد نیاز آن از توان گروههای جهادی است.

وی ادامه داد: حدود 750 گروه جهادی منسجم، مجمع خیران بسیج سازندگی و دستگاههای حمایتی و اجرایی در پروژه های محرومیت زدایی دخیل هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه از 9 تا 29 شهریورماه وارد فاز جدیدی از فعالیتهای بسبج سازندگی می شویم؛ از استقرار 450 گروه جهادی با انجام حداقل 450 فعالیت در این بازه رزمایشی در سراسر استان خبر داد.

این مسئول از آغاز ساخت 90 واحد مسکونی و افتتاح آن در هفته بسیج خبر داد که هر یک از پروژه ها حدود 50 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

شریعتی بیان کرد: 10محله در نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، فریدونکنار، نور، بابل و آمل با اعتبار 4 میلیارد تومان شامل مشارکت 2 میلیارد تومانی شهرداریها و فرمانداریها و 2 میلیارد تومانی قرارگاه سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران خدمات رسانی می شود.

وی از تشکیل 50 گروه پزشکی برای درمان و ارائه خدمات پزشکی با تمرکز بر محلات آسیب پذیر و کم برخوردار خبر داد، همچنین بسیج دانشجویی در بحث توانمندسازی، آموزش، اشتغال، خدمات سلامت و عمران فعالیت دارند.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: عمدتا در سال 96 و تاکنون توانستیم با اجرای پروژه هایی به ارزش حدود 25 میلیارد تومان با مشارکت مردم و مجمع خیران محرومیت زدایی استان گره از مشکلات مردم باز کنیم، امسال نیز 50 میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی را آغاز کردیم.
 
این مسئول اظهار داشت: 4 پروژه آبرسانی در میاندرود، بهشهر و بابل انجام شده و 10 سری جهیزیه به ازای ار سری 6 میلیون برای اقلام اساسی تقدیم نوعروسان شد.

شریعتی با اشاره به اینکه ساخت 746 مسکن محرومین را در سال جاری آغاز کردیم، یادآور شد: ساخت 90 واحد مسکن را در رزمایش خدمت رسانی گروههای جهادی آغاز می شود و تلاش ما بر این است که به سمت رفع گرفتاریهای عزیزانی برویم که مشکل مسکن دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران ادامه داد: این آمادگی و توان را داریم که اگر مردم، مسئولان و خیران مشارکت کنند، تمامی پروژه های مسکن محرومان را بعد از سه سال تحویل جامعه هدف بدهیم.

وی در پایان گفت: با هدف حمایت از کالای ایرانی و ایجاد بازار صادراتی در استان نمایشگاهی در همین زمینه از 3 تا 6 مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران(آسایشگاه جانبازان) برگزار می شود.

 انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار