دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد
فرمانده سپاه کربلای مازندران از حضور گشت های مستمر شبانه بسیج در محلات با هماهنگی ناجا خبر داد و گفت: به زودی شکوه اقتدار را در گردهمایی 30 هزار نفری که در شهر ساری برگزار می شود شاهد خواهیم بود.
حضور گشت‌های شبانه سپاه در محلات/ برگزاری گردهمایی 30 هزار نفری بسیجیان در ساری

به گزارش آوای خزر از ساری، سردار محمدحسن بابایی امروز در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورائیان بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول الله (ص) با بیان اینکه رهبری اخیرا پاسخ تهدیدات دشمنان را دادند و این یک قاعده است، اظهار داشت: ملتی که برای رویاررویی با تهدیدات آماده است، دشمن هیچ گاه طمع دست اندازی به آن کشور را پیدا نمی کند و اگر غفلت کنیم دشمن همچون گرگی که مترصد غفلت چوپان است ضربه خود را می زند.

وی افزود: دشمن می داند آنچه که می گوییم عمل می کنیم؛ چند وقت پیش شاهد حمله ضد انقلاب به یکی از پایگاههای مرزی بودیم که منجر به شهادت چند تن از فرزندان این مرز و بوم شد و دو روز قبل طبق وعده فرمانده معظم کل قوا مبنی بر پاسخ محکم به این حرکت ضدانقلاب ،حمله موشکی به مقر فرماندهان آنها در اقلیم کردستان عراق انجام و ضربات مهلکی به آنها وارد شد.

***

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در این بحبوحه مشکلات اقتصادی تصمیم گرفته شد که رزمایش اقتدار عاشورائیان برگزار شود و در استان مازندران هم شاهد برگزاری این رزمایش خواهیم بود، افزود: در این رزمایش 350 گروه جهادی برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم ایفای نقش می کنند، در موضوع رزمی هم 42 گردان بیت المقدس در همه شهرستان ها حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: علاوه بر گردان های بیت المقدس ظرف چند روز آینده بعضی از رده های اقشاری نیز رزمایشی دارند یکی از این رزمایش ها «رزمایش شیفت ایثار» است که توسط حوزه های کارگری انجام می شود و کارگران بسیجی علاوه بر ساعت موظفی ساعاتی را نیز ایثارگرانه کار می کنند.

سردار بابایی با اشاره به «رزمایش یک کاسب یک دانش آموز» به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: طی این رزمایش، دانش آموزان نیازمند توسط بسیج دانش آموزی شناسایی و به بسیج اصناف معرفی می شوند.

وی ادامه داد: «رزمایش میز خدمت» نیز توسط بسیج کارمندان انجام و طی آن مدیران و مسئولان را به محلات می برند تا رو در رو با مردم مشکلاتشان را حل کنند.

***

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه 500 خانه را طی 2 سال اخیر برای محرومان ساختیم، اظهار داشت: بخشی از هزینه ها را کمیته امداد و بخشی را خیرین تقبل کردند و نیروی کار هم از طریق گروههای جهادی تامین شد.

سردار بابایی با اشاره به انعقاد توافقنامه احداث 700 واحد مسکونی با کمیته امداد، گفت: ساخت 90 واحد را در این رزمایش آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: 4 پروژه آبرسانی روستایی را شروع کردیم، تامین 10 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و تهیه 1500 بسته کمک آموزشی برای با دانش آموزان بی بضاعت به مناسبت بازگشایی مدارس به ارزش هر بسته 100 هزار تومان نیز از دیگر اقدامات جهادی است.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: همه این اقدامات یک پیام دارد و پیامش این است که ما متاثر از تصمیمات دشمنان نیستیم و با همت جمعی و عشق به انقلاب و وطن در همه شرایط و متناسب با شرایط حضور داریم.

***

سردار بابایی با اشاره به ماموریتهای سپاه گفت: روزی حضور نظامی، یک روز حضور امنیتی،یک روز با حضور فرهنگی و اکنون هم با حضور جهادیدر همه ابعاد هر نوع تهدیدی متوجه انقلاب شود سپاه با کمک مردم و بسیجیان آن تهدیدات را برطرف می کند.

وی در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: یکی از وظایف ما این است که هر جا مردم آسیب می بینند و حقشان با سوءاستفاده برخی ضایع می شود انجام وظیفه می کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ما وظایفی داریم و در چارچوب قوانین اقداماتی را در جهت برخورد با اقدامات سازمان یافته ای که برای سوءاستفاده های اقتصادی انجام می شود، اجرا می کنیم، افزود: برخورد با مفاسد اقتصادی اولویت ما است و در همین راستا اخیرا مواردی را کشف و ضبط کردیم.

سردار بابایی تصریح کرد: انبارهای مواد غذایی در ساری، خوراک دام و طیور در سیمرغ، 2 انبار میلگرد در آمل، انبارهای کولر، موادغذایی و لوازم یدکی در بابل و انبارهای خشکبار و آبگرمکن را در قائمشهر کشف کردیم.

***

وی با اعلام اینکه در ساری برای برخورد با مفاسد اقتصادی بنا به دستور مرجع قضایی ورود پیدا کردیم و قطعا مسئولین پاکدست و مردم از این اقدامات خوشحال خواهند شد، اظهار داشت: خدمات خوبی در حوزه شهری ساری انجام شده و جای تشکر دارد اما جایی که اموال مردم مورد سوءاستفاده قرار بگیرد برخورد می کنیم.

این فرمانده سپاه از حضور گشت های مستمر شبانه بسیج در محلات با هماهنگی ناجا خبر داد و گفت: به زودی شکوه اقتدار را در گردهمایی 30 هزار نفری که در شهر ساری برگزار می شود شاهد خواهیم بود و ما به سهم خودمان برای حفظ و حراست از انقلاب در صحنه هستیم.

وی در پایان خطاب به اندک افرادی که با نظام خوب نیستند و عاشق آمریکا هستند بیان کرد: این خوابی که در سال 91 دیدید و گفتید با راه انداختن جنگ اقتصادی مردمِ ما را نسبت به انقلاب دلزده میکنید هرگز تعبیر نخواهد شد چرا که مردم ما در شرایط سخت اقتصادی امت رمضان، و در شرایط جنگ امت عاشورا و محرم هستند.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار