دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد
رییس پلیس راه ماندران جزئیات محدودیتهای ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در فاصله روزهای سه شنبه 27 شهریور تا یکشنبا اول مهرماه را اعلام کرد.
به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ "علیرضا قدمی" گفت: به منظور افزايش ايمني ،ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتورسيكلت به غیر از موتور سيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام مأموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 27 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز يکشنبه یکم مهرماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز و فيروزكوه ممنوع مي‌باشد.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به این که تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس همچنان ممنوع مي باشد، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسايل نقليه در این محور از ساعت 2 بعد از ظهر روز سه شنبه 27 شهریور ماه تا 2 بامداد روز چهارشنبه 28 شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 ظهر روز جمعه 30 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 31 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر ظهر روز شنبه 31 شهریور ماه تا ساعت یک بامداد روز يکشنبه یکم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می باشد، گفت: با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 8 شب روز شنبه 31 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز يکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران از ممنوعیت ترددكليه تريلرها در محور هراز خبر داد و گفت: تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 27 شهریورماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهاي چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخ هاي 28 ، 29 و 30 شهریور ماه و همچنين از ساعت 12 ظهر روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز يکشنبه از محور هراز ممنوع مي باشد.

سرهنگ قدمی ادامه داد:  تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه 30 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه مورخ 30 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 31 با اعلام ماموران مستقر در محل، تردد انواع وسايل نقليه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت يک طرفه مي باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 4 بعد از ظهر روز شنبه 31 شهریور ماه تا ساعت یک بامداد روز يکشنبه یکم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 6 بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز يکشنبه با اعلام مامورين مستقر در محل، تردد انواع وسايل نقليه از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت يک طرفه مي باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت تردد در محور تهران – فيروزکوه – قائم شهر و بالعکس نیز خبر داد و گفت: تردد كليه تريلي ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه مورخه های 28 ، 29 ، و 30 شهریورماه در محور فوق ممنوع مي باشد.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند خواست تا ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران انتظامی و پلیس راه مستقر در این محورها و همچنین مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 21824434پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند. 

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها