دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
استاندار مازندران:
استاندار مازندران گفت: صدا و سیما باید مسایل و مشکلات جامعه را عالمانه منعکس و تحلیل کند، مدیران باید در برنامه های پرسشگرانه صدا و سیما به عنوان یک ضرورت راهبردی حضور پیدا کنند.
صدا و سیما باید مشکلات جامعه را منعکس کند/ مدیران در برنامه‌های پرسشگرانه صدا و سیما شرکت کنند

به گزارش آوای خزر از ساری، احمد حسین زادگان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران که با حضور دکتر دارابی معاون استان های صدا و سیمای کشور برگزار شد، با بیان اینکه صدا سیو ما بال ارتباطی خوبی بین مردم، دولت و حاکمیت است، اظهار داشت: مردم در بخش هایی از زندگی و اشتغال خود مطالبات جدی دارند و از اینرو ایجاد تناسب بین مسئولیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی و مطالبات مردم، کار مشکلی است که صدا و سیمای مازندران به خوبی از عهده آن برآمده است.

وی با بیان اعلام اینکه مهمترین نقش و مسئولیت صدا و سیما اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، مطالبه گری و پرسشگری است، افزود: صدا و سیما می تواند مطالبات مردم را به‌درستی منتقل و با آسیب شناسی مشکلات، نقاط قوت و ضعف و مطالبات مردم، دولت و حاکمیت را در ارتقاء سطح رضایت مندی مردم کمک کند.

استاندار مازندران صدا و سیما را روابط عمومی نظام توصیف کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت ارتباط تنگاتنگ صدا و سیما و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و سازمان ها و نهادهای مختلف احساس می شود.

حسین زادگان با اعتقاد به اینکه رسانه ها در کنار مردم و حاکمیت، سه ضلع مثلث توسعه هستند، خاطرنشان کرد: دشمن امروز به صورت هدفمند و با بهره گیری از فضای مجازی، ایمان، باور، امید و اعتماد مردم ما را هدف گرفته است، در این شرایط باید صدا و سیما را در انجام رسالت مهم خود یاری کنیم تا با استفاده از این ظرفیت بزرگ و رسانه های استان با هجمه های دشمنان مقابله کنیم.

استاندار مازندران گفت: صدا و سیما باید مسایل و مشکلات جامعه را عالمانه منعکس و تحلیل کند، مدیران باید در برنامه های پرسشگرانه صدا و سیما به عنوان یک ضرورت راهبردی حضور پیدا کنند.

استان با بیان این که اگر دنبال توسعه متوازن و همه جانبه و رشد گردشگری و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم، صدا و سیما به طور جدی می تواند کمک کند، ابراز نمود: صدا و سیما؛ ظرفیت ها و قابلیت های مطلوب استان را در جهت توسعه سرمایه گذاری منعکس کند.

به گزارش آوای خزر، در این مراسم از زحمات علی صادق مقدسی که از دی ماه 93 ریاست سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران را برعهده داشت قدردانی و هادی ابراهیمی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار