دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
استاندار مازندران:
احمد حسین زادگان که با شعار امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی کار خود را به عنوان استاندار مازندران آغاز کرده است، گفت: سطح رضایتمندی مردم پایین آمده و تبعیض و بی عدالتی مردم را آزار می دهد باید در جهت افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنیم.
باید در جهت رضایتمندی مردم تلاش کنیم/ آغاز فعالیتها با شعار امید، تدبیر و اعتدال 
احمد حسین زادگان صبح امروز جلسه شورای اداری مازندران و در مراسم معارفه خود با بیان اینکه استاندار پیشین مازندران بحث واگرایی در این استان را به خوبی تشخیص دادند، اظهار داشت: علت اینکه ما نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده کنیم به نظرم عدم همگرایی بود که استاندار سابق نیز به این موضوع رسیده بود.

وی بیان کرد: اتاق توسعه و تعالی و همچنین بنیاد توسعه در زمان استاندار سابق تشکیل شد، مسئولین باید اتحاد و همدلی را در جهت خدمت به جامعه حفظ کنند اگر واگرایی وجود دارد مربوط به مردم نیست بلکه مربوط به مسئولین است.

استاندار مازندران بر آسیب شناسی در حوزه های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت یکدیگر در جهت توسعه استان بهره مند شویم ضمن آسیب شناسی درست از روابطمان برای توسعه استان استفاده کنیم تا دچار چالش نشویم.

وی که با شعار امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی کار خود را به عنوان استاندار مازندران آغاز کرده است، گفت: سطح رضایتمندی مردم پایین آمده و تبعیض و بی عدالتی مردم را آزار می دهد باید در جهت افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

حسین زادگان بیان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مقوله های مهم است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد از اینرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیاز به همکاری همه جانبه دارد.

استاندار مازندران تکریم از ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی را امری مهم دانست و افزود: امید اجتماعی بایستی در حوزه های مختلف در داخل استان تسری پیدا کند.

وی به ظرفیت های استان در بخش های مختلف اشاره و اظهار کرد: ما یک استان مرزی هستیم اما هنوز نتوانستیم از این ظرفیت ها به خوبی بهره گیری کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با مهم برشمردن بازرگانی داخلی و خارجی، حفظ ظرفیت های موجود را اصل اساسی در توسعه استان دانست و بیان کرد: توجه به گردشگری طبیعی و دریایی در ارتقای اقتصاد استان تاثیر گذار است.

وی در پایان بخش خصوصی را از ظرفیت های خوب استان عنوان کرد و گفت: برای اینکه این بخش در ارتقای اقتصاد استان اثرگذار باشد باید موانع پیش روی استان را برداریم و ظرفیت این بخش را افزایش دهیم تا زمینه ورود سرمایه گذاران به استان به خوبی فراهم شود.

انتهای پیام/1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار