دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
رییس اداره ورزش نکا اعلام کرد
رییس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: تیم شهروند نکا هم‌اکنون در لیگ دسته یک والیبال کشور در حال بازی است و امید دارد یکی از 4 تیم صعودکننده باشد اما شهروند نکا حتی یک اسپانسر ندارد تا روحیه مضاعفی به بازیکنان خود بدهد.
تیم لیگِ یک نکا و دریغ از یک اسپانسر

مجتبی رضایی امروز در گفتگو با خبرنگار آوای خزر اظهار داشت: ورزش نکا جایگاه ویژه ای دارد و یکی از مدال‌آورترین شهرستانهای مازندران است اما هنوز برخی از ارگانها ورزش این شهرستان را جدی نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اولویت نخست ورزش نکا پیگیری زیرساختهای عمرانی است، افزود: اگر زیرساختها آماده باشند فعالیتهای ورزشی رونق بیشتری می‌گیرند و استعدادهای نهفته پرورش می یابند.

رییس اداره ورزش و جوانان نکا با اعلام اینکه زمین چمن مصنوعی جهت تبدیل به استادیوم و زورخانه نکا در حال تکمیل است، گفت: پیگیر ساخت سالن ورزشی در روستاهای تازه‌آباد، اطرب، چلمردی، خورشید و میانگله هستیم، برای روستای خورشید 250 میلیون و برای میانگله حدود 400 میلیون تومان تامین اعتبار صورت گرفته است که امیدواریم این مبالغ تخصیص یابد.

این مسئول اظهار داشت: این پروژه‎ها با پیگیری دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه تا مرحله تخصیص اعتبارات و برخی تا مرحله آغاز کار پیش رفته است و چند سالن دیگر نیز به این تعداد اضافه می‌شوند.

رضایی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در پیشرفت ورزش شهرستان نکا گفت: یکی دیگر از پروژه‌ها استخر «غربا» است که حدود 5 میلیارد تومان هزینه در بر داشته و یک میلیارد تومان نیز از وزارت ورزش تسهیلات دریافت کرده است که در روزهای پایانی ساخت قرار دارد.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه امسال نیز یک مجموعه کامل به نام «دکتر جیم» شامل استخر و امکانات ورزشی از سوی بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان نکا بیان کرد: این شهرستان دارای 20 - 25 تیم در لیگ استان است که با مدیریت بخش خصوصی فعالیت دارد، امکانات کلی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم اما انتظار داریم این تیمها از سوی شهرستان حمایت بیشتری شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه تیم شهروند نکا یکی از تیم‌های خوب والیبال و از کاندیداهای لیگ برتر کشور است، افزود: قرار شد مساعدت‌های ویژه‌ای داشته باشیم اما تاکنون محقق نشد، حتی یک اسپانسر برای تیم‌های کشوری یا استانی نداریم و تیم شهروند نیز به‌صورت هیات مدیره اداره می‌شود.

وی گفت: بازیکنان ما نیاز به حمایت دارند، نکا یک شهر صنعتی است و شرکتهای خوبی داریم که می‌توانند به کمک ورزش بیایند و شهرستان را مطرح کنند، حتی با حمایت آنها آمادگی پخش مستقیم رقابتها را داریم.

رضایی بیان کرد:  برای رثابتهای لیگ دسته یک والیبال 50 میلیون تومان ورودی پرداخت کردیم، 50 میلیون تومان نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و بخشی را مهندس حسنی مدیرعامل تیم شهروند را تامین کرد و مقرر شد شهرداری و شورای شهر نیز بخشی از هزینه‌ها را تامین کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان نکا در پایان اظهار داشت: در حال حاضر، صعود ما به مرحله اول یا دوم قطعی است حتی اگر بازنده بازی فردا باشیم؛ در ادامه با تهران، کرج یا قزوین مسابقه داریم، برنامه‌ریزی کردیم در لیست 4 تیم صعودکننده قرار بگیریم، بنابراین نیاز است که بیشتر به این تیم توجه شود تا بازیکنان با روحیه بالاتری وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ 1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها