دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
رضیان در گفتگوی اختصاصی با آوای خزر:
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی و جویبار با بیان اینکه مالکان نساجی قائمشهر صلاحیت ندارند و یکی از آنها 3 سال است به ایران نیامده، گفت: بانک ملی قبول کرده است منابعی را بدهد (تا 20 میلیارد تومان) که سایت نساجی 3 را بازسازی و مدیریت کنیم.
مالکان شرکت نساجی قائمشهر صلاحیت ندارند/ تامین 20 میلیارد تومان برای احیای نساجی 3

عبدالله رضیان در گفتگو با خبرنگار آوای خزر در ساری اظهار داشت: مشکل کارخانه نساجی از زمانی شروع شد که به صورت نادرست موضوع خصوصی سازی در آنجا اجرا شده است و در دو دوره گذشته آن را به افرادی واگذار کردند که صاحب صلاحیت نبوده اند.

وی افزود: مشکلات فعلی ناشی از رفتار نادرست مالکین شرکت است که در واقع مالکی ندارد اما علی‌الظاهر مالک اصلی فردی است که سه سالی می شود به کشور نیامده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی و جویبار با اشاره به اینکه نساجی مازندران دارای 2 سایت مجزا است که یکی در جاده نظامی(نساجی 3) و دیگری در خیابان ساری قرار دارد، می‌گوید: نساجی در گذشته بیشتر با نیروی انسانی سر و کار داشت و اکنون تکنولوژی‌محور شده است و ممکن است روی هر 10 دستگاه یک نیروی کار لازم باشد و از آن طرف، تولید بیشتر است.

وی با اعلام اینکه در سایت نساجی3 حدود 50 هزار متر مربع سوله وجود دارد و ظرفیتهایی را نیز اضافه داریم، خاطرنشان کرد: تکنولوژی جدید نساجی که تولید پارچه دارد، به‌روز است. و میزان کارگر بکارگیری شده در آن نسبت به گذشته بسیار کمتر است(هنوز سایت رنگرزی راه‌اندازی نشده است).

رضیان ادامه داد: این سایت در محدوده شهری قرار دارد و کاربری آن از صنعتی تغییر یافته است؛ گونی‌بافی نیز به سایپا واگذار شد و نشست‌های زیادی را نیز با مدیرعامل سایپا داشتیم که این شرکت تبدیل به خودروسازی شود اما به دلیل قرار داشتن در محدوده شهری و اینکه روزانه باید حداقل 100 کامیون از این مسیر حرکت کنند، امکان چنین تغییری وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در نساجی شماره 2 نیز همین مشکل را داشتیم، گفت: امکان تغییر این سایت از صنعتی به کاربری غیر صنعتی وجود نداشت.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی و جویبار افزود: اما اکنون سایت نساجی 3 با 360 کارگر فعالیت دارد، با مشکلات نقدینگی و تامین سرمایه اولیه مواجه است در همین رابطه با وزیر اقتصاد رایزنی داشتیم که بتوانیم 5 میلیارد تومان نقدینگی بگیریم تا مواد اولیه سایت را مهیا کنیم.

وی بیان کرد: این شرکت علاوه بر مشکلات عنوان‌شده، بدهی‌هایی به برق و مالیات دارد که این موارد باید مدیریت و تسویه شود.

رضیان اعلام کرد: ارزش این سایت در حال حاضر حدود 600 میلیارد و بدهی‌های آن حدود 200 میلیارد است؛ یعنی اگر بخش خصوصی هم بخواهد آن را مدیریت کند حدود 400 میلیارد تومان آورده برای او دارد اما متاسفانه کسانی که مالک هستند، صلاحیت ندارند.

وی در پایان گفت: می‌توانیم این شرکت را مانند «هپکو» و «کشت و صنعت هفت‌تپه» در اختیار دولت بگذاریم و مدیریت بحران در آن تعریف کنیم، بانک ملی قبول کرده است منابعی را بدهد (تا 20 میلیارد تومان) که سایت را بازسازی و مدیریت کنیم.

مالکان شرکت نساجی قائمشهر صلاحیت ندارند/ تامین 20 میلیارد تومان برای احیای نساجی 3

مالکان شرکت نساجی قائمشهر صلاحیت ندارند/ تامین 20 میلیارد تومان برای احیای نساجی 3

مالکان شرکت نساجی قائمشهر صلاحیت ندارند/ تامین 20 میلیارد تومان برای احیای نساجی 3

مالکان شرکت نساجی قائمشهر صلاحیت ندارند/ تامین 20 میلیارد تومان برای احیای نساجی 3

انتهای پیام/ 1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار