دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران:
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: در ۱۱ماه سال‌جاری ۱۱ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال تسهیلاتاز سوی ۵۳ شعبه بانک‌ مسکن استان در بخش مسکن پرداخت شده که در مقایسه تطبیقی با مدت مشابه سال ۹۶ معادل ۲۹ درصد رشد داشته است .
رشد 29 درصدی تسهیلات بانک مسکن مازندران در بخش مسکن

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، دکتر سید رحیم بخشی در نشست تخصصیکه اخیراً با مدیریت امور شعب و معاون اعتباری بانک مسکن داشتند، اظهار کرد: تعامل و دیپلماسی فرمانداران محترم بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها در هدایت و نظارت عالیه بر روند پرداخت تسهیلات و تحقق اشتغال مورد تاکید استاندار محترم در تداوم راهبرد تدبیر اقتصادی اعلام شده است.

وی افزود: در ۱۱ماه سال‌جاری ۱۱ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال تسهیلاتاز سوی ۵۳ شعبه بانک‌مسکن استان در بخش مسکن پرداخت شده که در مقایسه تطبیقی با مدت مشابه سال ۹۶ معادل ۲۹ درصد رشد داشته است .

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت:بانک مسکن از لحاظ تعداد شعب و پرسنل رتبه هشتم را بین ۱۴ بانک عضو شورای هماهنگی بانک‌ها دارد اما از لحاظ میزان پرداخت تسهیلات رتبه دوم را کسب کرده است.

بخشی ادامه داد: بانک مسکن در پرداخت تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجهبه اقشار آسیب‌پذیر ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبار و پرداختی داشته است.

وی اظهار کرد: به تفکیک ۲۲ شهرستان‌ آمار تسهیلات مذکور برای فرمانداران ارسال خواهد تا علاوه بر بررسی رویکرد برنامه ششم " تعادل و توازن منطقه‌ای" شاهد شتاب‌بخشیدن به رونق و ایجاد اشتغالباشیم.
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران بر استفاده از مهندسین رشته‌های عمران و سایر رشته‌های مرتبط در پروژه‌های بخش مسکن تاکید کردند.

وی در پایان گفت: در طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها در صورتی‌که ۵ سال از پایان تحصیلات نگذشته باشد، با جذب در طرح کارورزی ۴تا ۶ ماه در قالب مسئولیت مدنی حق‌الزحمه از سوی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده و در صورت رضایت و جذب از سوی کارفرما تا ۲ سال بیمه سهم کارفرما از سوی تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ 1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار