دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از افتتاح بزرگترین تلویزیون شهری استان در بهشهر خبر داد و گفت: با راه اندازی این تلویزیون، 50 نفر از جوانان بهشهر شامل بازاریاب، طراح، صفحه آرا و نظایر آن مشغول کار شدند.
بزرگترین تلویزیون شهری مازندران با اشتغالزایی 50 نفر در بهشهر افتتاح شد

به گزارش آوای خزر از ساری، بزرگترین تلویزیون شهری استان مازندران توسط بخش خصوصی در شهرستان بهشهر روز پنجشنبه با حضور مسعود اسعدی نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه ایشان افتتاح شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این زمینه به خبرنگار ما گفت: 652 کانون تبلیغاتی در مازندران وجود دارد که برای ساماندهی و بهینه سازی عملکرد آنها طرح تبلیغاتی را در استان طراحی کردیم.

عباس زارع افزود: تاکید بر این است که تمامی فعالیتهای معرفی شده، در سامانه ثبت شود، سفارشاتی که برای طراحی مکانها دریافت می شود بویژه نامگذاری آنها باید براساس دستورالعمل بوده و از اسامی غیرمتعارف و مغایر با فرهنگ کشور در طراحی ها پرهیز شود. 

وی بیان کرد: از سال 98 تمامی طراحی ها باید در سامانه ثبت شود و فعالیتهای کانونهای تبلیغاتی نیز از همین کانال باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مازندران یک استان کشاورزی و دارای صنایع غذایی و محصولات بومی و محلی شاخصی است، گفت: از کانونهای تبلیغاتی درخواست شده که در کنار فعالیت تبلیغی خود، اقدامات فرهنگی برای برندسازی محصولات و معرفی بیشتر محصولات شناسنامه دار را افزایش دهند.

زارع با اشاره به افتتاح و نصب بزرگترین تلویزیون شهری مازندران در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: این پروژه با پیگیری محمد ترابی یکی از طراحان و مدیر کانون تبلیغاتی بهشهر با هزینه بیش از 2 میلیارد تومان به نتیجه رسید، 900 میلیون تومان تسهیلات نیز توسط وزارت فرهنگ و  ارشاد در اختیارش قرار گرفت.

وی در پایان گفت: با راه اندازی این تلویزیون شهری، 50 نفر از جوانان بهشهر شامل بازاریاب، طراح، صفحه آرا و نظایر آن مشغول کار شدند.

به گزارش آوای خزر، تلویزیون شهری بهشهر به محیط 160 مترمربع در نزدیکی میدان قدس و بلوار شهید هاشمی نژاد قرار دارد، برای سفارش تبلیغات خود می توانید با شماره های 09111538911 و 09391218418 تماس بگیرید. 

انتهای پیام/ 1354


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار