دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
استاندار مازندران خبر داد:
استاندار مازندران از بهره‌برداری 779 پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: ارزش این اعتبارات که بیشتر در بخش عمرانی و زیربنایی است؛ به بیش از 622 میلیارد تومان می‌رسد.

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر از شهرستان ساری، نشست خبری استاندار مازندران با مدیران مسئول و خبرنگاران این استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد و دراین نشست، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران حضور داشتند.

استاندار مازندران با اشاره به نزدیکی هفته دولت و تبریک این هفته، اظهار داشت: برنامه هفته دولت با افتتاح نمایشگاه سیمای امید آغاز و تا 8 شهریور سالروز بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر ادامه دارد.

ربیع فلاح به ارائه آماری از حوزه اقتصادی در بخش ملی و منطقه‌ای پرداخت، وی از انجام 4805 طرح و پروژه به ارزش 3832 میلیارد تومان از سال 92 تاکنون خبر داد و افزود: در هفته دولت ، 779 پروژه به ارزش بیش از 622 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‎رسد که تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی عمرانی و اشتغالزایی 27 پروژه به ارزش 88 میلیارد تومان است.

علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در سخنانی از کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد که با ظرفیت سنجی مناسب و بکارگیری تیمهای عملیاتی انجام شد.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار مازندران و با دعوت از مسئولان اجرایی، مدیران بانکها و شرکتها در شهرستانهای مختلف برگزار شد، اظهار داشت: 470 میلیارد تومان در این جلسات مصوب شد تا مشکل واحدهای تولیدی حل شود.


بهره‌برداری از 779 پروژه در هفته دولت/ برپایی نمایشگاه سیمای امید در هفته دولت

در ادامه این نشست، خبرنگاران رسانه های مختلف، سؤالات خود را اعلام و استاندار مازندران پاسخهای مربوطه را بیان کرد؛ این سؤالات در بخشهای فرهنگی، ورزشی، خدماتی، اطلاع‎رسانی اقتصادی عنوان شد.

احمد مظفری سخنگوی دولت در مازندران نیز با اشاره به تلاش شبانه‎روزی مجموعه استانداری بویژه استاندار مازندران که دغدغه حل مشکلات و  معضلات را داشته و به پیشرفت همه جانبه استان می اندیشند؛ گفت: دامن زدن به مسائل حاشیه‎ای، نفعی برای استان ندارد، لذا خبرنگاران باید با اخبار خوب و انتقادات و پیشنهادات مناسب، مدیران را در تکمیل پروژه‌ها و ارائه عملکرد دولت به افکار عمومی، با اطلاع‌رسانی شایسته و بموقع یاری دهند.

گزارش کامل این جلسه متعاقبا منتشر میشود.



























انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار