دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
سردار میرفیضی خبر داد:
فرمانده انتظامي استان در ششمين کميسيون تحول راهور با اشاره به کاهش 22 درصدي کشته شدگان حوادث رانندگي در استان ، گفت: آموزش نقش موثري در بهره وري و کاهش تصادفات دارد


به گزارش آوای خزر،سردار "سيد محمود ميرفيضي" با اعلام اين خبر گفت: در پنج ماه نخست امسال در مجموع حوادث رانندگي درون شهري و برون شهري شاهد کاهش 16 درصدي حوادث رانندگي هستيم.

وي تصريح کرد: در همين ارتباط در طول سال جاري کشته شدگان حوادث رانندگي 22 درصد کاهش داشته است و عمده ترين علل بروز حوادث رانندگي انحراف به چپ، تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توانايي راننده در کنترل وسيله نقليه، عدم توجه به جلو و عدم رعايت حق تقدم اعلام شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران، نقش آموزش را در بهره وري و کاهش حوادث رانندگي موثر دانست و افزود: بي ترديد نقش آموزش و اطلاع رساني در کاهش حوادث رانندگي بسيار موثر است.

وي با تاکيد بر استفاده حداکثري از توانمندي ها و ظرفيت هاي موجود، گفت: با تجزيه و تحليل آمار و توجه به وضعيت جغرافيايي و بومي منطقه، مي توان حوادث جاده اي و ترافيک را مديريت کرد.

سردار ميرفيضي با تاکيد بر حضور هدفمند ماموران پليس راه و راهور در محورهاي مورد نياز بر تشديد اقدامات کنترلي و اعمال قانون در راستاي کاهش حوادث رانندگي تاکيد کرد.

فرمانده انتظامي استان مازندران همچنين بر استفاده از ظرفيت دهياران در حوزه راه هاي روستايي تاکيد کرد و افزود: براي نصب تابلوهاي هشدار دهنده در محورهاي روستايي با تشکيل جلسات هماهنگي با دهياري ها و تقويت نيروهاي گشت پليس راه در ساعات پرحادثه از بروز حوادث پيشگيري شود.

سردار ميرفيضي با اشاره به در پيش بودن روزهاي پاياني فصل تابستان و افزايش مسافرت ها در اين ايام بر ضرورت تشديد طرح هاي ترافيکي و انتظامي در محورهاي مواصلاتي استان و معابر عمومي درون شهري، تاکيد کرد.

وي افزود: روانسازي ترافيک، برقراري نظم، امنيت، آسايش و آرامش، انضباط اجتماعي و ترافيکي، برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي، برخورد با تخلفات راهور و تخلفات حادثه ساز از جمله ماموريت هاي پليس در طرح ويژه تابستان است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار