دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

بازدید سالانه ۸٠ هزار نفر از پارک‌موزه دفاع مقدس مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از ۸ هزار نفر از پارک‌موزه دفاع مقدس استان – ساری بازدید کردند، گفت: سالانه ۸٠ هزار نفر از این مجموعه بازدید می‌کنند و انتظار داریم کار تکمیل آن با همت دستگاه‌های مربوطه و تأمین اعتبارات لازم، تسریع شود.

به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ محمدحسن سلامی امروز در رویداد رسانه‌ای «طنین» ویژه بانوان در راستای سومین جشنواره حریم رسالت، اظهار کرد: دوره دفاع مقدس اوج حضور زنان در صحنه انقلاب بود و آنها از خانه و خانواده و اجتماع تا میدان جنگ به پشتیبانی از جبهه حق پرداختند.  

وی ادامه داد: تربیت شیرمردانی که در میدان مجاهدت حضوری ارزشمند داشتند و پشتیبانی گسترده در محلات نیز از رسالت‌هایی بود که زنان انقلابی و زینبی در دوران دفاع مقدس بر خود فرض دانستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه هر جا نیاز به حضور آگاهانه و بابصیرت زنان ما بود آنها میدان را خالی نکردند، افزود: اتفاقا در هر میدانی که زنان حضور داشتند کار‌ها دقیق‌تر و عمق کار نیز محکم‌تر بود.  

سلامی با بیان اینکه امروز کانال جهاد مقدس ما باید رسانه باشد، تصریح کرد: در مقابل تهاجم رسانه‌ای باید جهاد رسانه‌ای داشته باشیم، امروز دشمن با ابزار رسانه دارد مبارزه می‌کند و دل مردم ما را با همین ابزار خالی می‌کند و بمباران رسانه‌ای او پیش از هر آسیب دیگری، آسیب‌زاست.

وی ادامه داد: فعالیت در حوزه رسانه جهاد مقدسی است و شما که وقت خود را صرف آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی می‌کنید تا جامعه از بلایای رسانه‌ای دشمن در امان باشد، کار بااهمیتی را انجام داده‌اید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکمیل نشدن مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران، یکی از مطالبات رسانه‌ها را تکمیل این مجموعه عنوان و اظهار کرد: پارک موزه دفاع مقدس می‌تواند یک رسانه باشد و با توجه به اینکه سالانه ۸٠ هزار نفر از آن بازدید می‌کنند باید در تکمیل آن نهاد‌های مرتبط پای کار باشند.

وی اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس امسال نیز بیش از ۸ هزار نفر از پارک موزه دفاع مقدس بازدید کردند و اگر بخش‌های مختلف آن تکمیل شود، شاهد یک اقدام فرهنگی بزرگ و جاودان برای استان مازندران خواهیم بود.  

رئیس بسیج رسانه مازندران نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری رویداد طنین که قرار بود در هفته دفاع مقدس انجام شود، اعلام کرد: امروز این برنامه را در کنار یادمان شهدای خوشنام برگزار کردیم تا کارمان مزین به یاد و نام شهدا باشد، همچنین شرکت‌کنندگان از پارک‌موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند، معرفی بانوان کارآفرین را برای کمک به رشد و اعتلای بانوی ایرانی داریم و بانوان رسانه نیز در یک رویداد ۲۴ ساعته شرکت می‌کنند.

عبدالمهدی حق‌شناس اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی بانوان زیادی داریم که در عرصه کارآفرینی وارد شدند و خالصانه برای رشد اقتصادی و اجتماعی کشور تلاش می‌کنند، دین مقدس اسلام نیز بالاترین ارزش را برای بانوان و زنان قائل است.

وی درباره رویداد طنین در راستای جشنواره حریم رسالت گفت: سال گذشته دو برنده در این برنامه داشتیم و امیدواریم امسال نیز بانوان رسانه مازندران حائز رتبه شوند.

به گزارش خبرنگار ما، امروز با همکاری سپاه کربلا، بسیج رسانه، و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران دو بانوی کارآفرین به ارائه موفقیت‌های خود پرداختند و بانوان رسانه‌ای شرکت‌کننده نیز تا ۲۴ ساعت زمان دارند که گزارش این برنامه را منتشر کنند.

جشنواره حریم رسالت ویژه بانوان است و اختتامیه آن همانند سال گذشته به میزبانی استان گیلان در زیباکنار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: آزاده بابانژاد | دبیر: آزاده بابانژاد
مطالب مرتبط
نظرات شما