دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
واعظ مهدوی در افتتاحیه ستاد دکتر روحانی در نکا:
معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: امروز کشور ما در عرصه سیاسی در یک عزتی قرار دارد و از فشاری که در حوزه بین‎الملل بوده، خارج شده و روابط سیاسی و بین‎المللی در دولت روحانی بهبود پیدا کرده است.

به گزارش آوای خزر از نکا، دکتر محمدرضا واعظ مهدوی جمعه‎شب در افتتاحیه ستاد حجت‎الاسلام روحانی در این شهرستان اظهار داشت: در مقطع خاصی از تاریخ قرار داریم و در برابر مردم مسئول هستیم که کشور را با روش درست، عقلانیت و تدبیر اداره کنیم.

وی افزود: برای موفقیت باید نقاط مثبت و ضعف خودمان را شناسایی کنیم، تصویری واقع‌گرا در پیش رو داشته باشیم و براساس شناخت علمی و واقعی تصمیمگیری کنیم، با نشاط و امیدواری به آینده بنگریم و برای پیشرفت کشور و تداوم موفقیتها گام برداریم.

معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه روحانی در انتخابات 92 گفته بود که من برای یک کار میآیم و آن احیای سیاست خارجی و هویت و حیثیت ایران است، اظهار داشت: او این کار را انجام داد، امروز کشور ما در عرصه سیاسی در یک عزتی قرار دارد و از فشاری که در حوزه بینالملل بوده، خارج شده است، روابط سیاسی و بین‎المللی در دولت روحانی بهبود پیدا کرده و برخی از مشکلات اقتصادی مرتفع شده است.

این فعال سیاسی ادامه داد: علاوه بر این، تورم مهمترین عامل فقیرشدنِ فقر است، تورمی که اقتصاددانان آن را مالیات فقرا به ثروتمندان میدانند، مهار شده است.

واعظ مهدی بیان کرد: طرح تحول سلامت نیز که به کاهش هزینههای درمان منجر شده است، یکی دیگر از کارهای مثبت و بزرگ دولت آقای روحانی بوده است.

وی افزود: امروز شخصیتهایی از اصلاح‎طلبان، اعتدالگرایان، کارگزاران و اصولگرایان در دولت با هم هستند و این همگرایی و همبستگی به میزان زیاد افزایش یافته و اختلافات کاهش پیدا کرده و هماهنگی بیشتر شده است و در این شرایط، همه باید کشور را بسازیم.

معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اظهار داشت: با رقبای انتخاباتی در مسابقه قرار داریم و در مقابل هم هستیم، آنچه مهم است؛ اخلاق انتخاباتی و همگرایی است که مورد نظر ما است، همه باید کشور را بسازیم، احترام یکدیگر را نگه داریم و غیبت نکنیم، از جاده تقوا خارج نشویم و اخلاق انتخاباتی را نشان بدهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اراده و همگرایی برای پیشرفت کشور و ادامه موفقیتها به نتیجه برسد.

*** توانمندیها را اعلام می‎کنیم تا مردم تصمیم نهایی را بگیرند

رئیس ستاد روحانی در نکا نیز اظهار داشت: در عرصه انتخابات، حکم یک تیم ورزشی را داریم و تمام بازیکنان از نظر بازیگری یکسان هستند و همه میتوانند بالقوه یک فرد موفق باشند اما آن چیزی که این تیم را به موفقیت میرساند؛ تاکتیکی است که توسط یک مسئول ارائه میشود.

ایوب برزگرنژاد گفت: هر اتفاقی که در این جمع بیفتد، برای همه است و بنده و شما فرقی از این جهت نداریم، لذا ما در نهایت صحت و سلامت و آرامش، از توانمندی‌های خود میگوئیم تا مردم تصمیم نهایی را بگیرند.

وی افزود: یک ماراتن را در پیش داریم، این ستاد مربوط به همه مردم است، رفتار ما باید طوری باشد که در نهایت آرامش و تنشزدایی و عقاید سیاسی، به فردی که با تلاش شبانه‎روزی خود و تیمش این آرامش را به مملکت، خاورمیانه و جهان عرضه داشته است رأی بدهیم که فعالیت او تداوم داشته باشد.

برزگرنژاد در پایان گفت: از بزرگان می‌خواهیم که در کنار جوانان باشند و یک ستاد کامل از همه افراد در مجموعه سیاستگذار، اصلاحات، اعتدال و اصولگرایان دلسوز مملکت استفاده خواهیم کرد.

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی کلیک کنید.


انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار