دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي كشور
معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي در بازديد از بندر اميرآباد بهشهر گفت : بندر اميرآباد مازندران كه يكي از بنادر مهم و اساسي كشور است
به گزارش آوای خزر،معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي از ارائه 9 درخواست سرمايه گذاري خارجي به سازمان بنادر و دريانوردي خبرداد و گفت كه اين درخواست ها با طي مراحل اداري اجرا خواهند شد .
محمد سعيد نژاد در بازديد از بندر اميرآباد بهشهر در استان مازندران در گفت وگو با خبرنگاران افزود : سرمايه گذاري خارجي گامي موثر و خوب براي توسعه زير ساخت هاي بنادر كشور به شمار مي رود .
وي ادامه داد : درخواست سرمايه گذاري خارجي در بنادر كشور هم اكنون در سازمان بنادر و دريانوردي در حال بررسي است و پس از بررسي ها ، اجرايي مي شود .
مدير عامل سازمان بنادر ودريانوردي همچنين به اثرات و تبعات برجام در فعاليت بنادر كشور اشاره كرد و ادامه داد : برجام باعث افزايش رغبت و استقبال سرمايه گذاري خارجي در اين مجموعه ها شده است .
معاون وزير راه و شهرسازي توسعه را مهمترين برنامه امسال در خصوص بندر اميرآباد مازندران كه يكي از بنادر مهم و اساسي كشور است ، اعلام كرد و افزود : قرار گيري اين بندر درمنطقه ويژه از مزيت هاي مهم و افزايش استقبال براي سرمايه گذاري دراين بندر است.
وي توسعه بنادر با جذب سرمايه گذار داخلي و خارجي را يكي از مهمترين برنامه هاي سازمان بنادر و دريانوردي برشمرد و ادامه داد : براي اين منظور حمايت براي انجام امور اين مجموعه ها انجام مي شود .
سعيدي نژاد نگاه دولت تدبير و اميد براي توسعه زير ساخت ها با سرمايه گذاري بخش خصوصي را ويژه و حائز اهميت دانست.
وي تاكيد كرد : همچنين توسعه همكاري با كشورهاي همسايه از اولويت هاي برنامه اي سازمان بنادر و دريانوردي است كه همه ساله اين نشست ها با حضور و شركت كشورها برگزار مي شود
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: